lady E

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av evelyn dahl - 1 augusti 2015 13:16

jag blev sjuk och kunnde tyvärr inte åka till Örebro men det vissade sig att mamma och jag läst fel på månad. Utan det är helgen efter midsommar som ridarmarknaden är i Örebro statspark!..
Som tur var så har de små butiker som säljer ridargrejer där Varit öppna nu när mamma och dom var där! Hoppas att jag kan komma och gå i parken och fota alla fina blommor osv! Det är ändå det jag fotar mest på då vi varit där! :)

Av evelyn dahl - 1 augusti 2015 07:04

filmen var okej! ( de gjorde sitt bästa Och de lykades otroligt bra jag gillade filmen och tyckte om det mesta! Filmen fick mig att vilka se mer och veta vad som skulle hända! De hade fantastiska delar och jag gillar denna film verkligen! En bra film för familj och jurassic park fans! JAG skulle inte göra filmen bättre Eller göra en egen film utan fel ( vill ej hålla på med film!) men här är vad jag tyckte om filmen de delar jag gillar och de de kunnde jobbat bättre med! Ej spoiler!)

Jag gillade naturen och miljön otroligt mycket!! Det gav dig en härlig känsla och den var vacker! Fick dig att vara just där de var ibland beroende var de var i Djngeln eller inne i parken!
Vissade sig att de visst använt robotar så de jag läst har visst haft fel.. För blir lite svårt att fixa de få gångerna och jag menar få kanske 3/4 gånger räknade ej osv.. Och de blev smått en besvikelse. Men kan vara för den som fixat hur robotarna fungerar och ser ut inte skulle ha gjort dom i denna! Så detta var alltså en ny som testade! Bra jobb men inte nog för denna film.
Animeringen på vissa delar blev en riktigt otroliga! Vissa var vackra men andra behövde mer jobb ofta de som var lång i bakgrunden eller var animeringar i själva handlingen i filmen! Handlingen var bra! Lik men samtidigt inte lik första filmen.. Bra ljud och blodet var riktigt bra fixad på de bäst delarna!
Vissa saker kunnde man förutse vilket var tråkigt :/ men det mesta blev wow det hade jag inte väntat, ibland blev det det var inte det hag hade tänkt skulle hända osv.
Och det är om man Sett de andra 3 jurassic park filmerna kan man se likheter här och där!!
Gillade slutet men det slår fortfarande inte slutet av första filmen!
Jag säger denna film är värd att se!
Den är bra och jag gillade den!
Tyvärr så tycker jag att första filmen är bäst och efter kommer 3an för jag gillar The Raptors i den :)
Men denna slår film 2 utan problem! :)

Av evelyn dahl - 1 augusti 2015 04:03

har hört blandade saker om denna och jag har skrivit tidigare att jag ej gillade att robotarna är borta för det var de som såg verkliga ut!
Och filmer idag har för mycket animering tråkigt nog (data arbete!)
Och många filmer glömmer de så mycket vilket cinimasins kan säga och vissa i vissa av delas videor på youtube som visar de sakerna som är skumt/ fel i filmer och som borde ha tänkt igenom! Fått mig se och fatta saker som jag inte gjort förut tack vare dom! :)

Av evelyn dahl - 1 augusti 2015 03:58

klar med botorps häst bilderna jag tor 23 mars ^^'
Det var en del bilder många blev också borttagna för suddiga eller fel fokuserade ^^
Men ÄNTLIGEN KLAR!!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards