lady E

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 21:46

för er som vill se super bra horror movies vissa är gammla men super bra ändå


Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 18:33

kira lämnar verkligen inte min sida idag Heller. Hon ligger nära mig och låter mig knappt gå.
Går jag någon stans är hon brevid mig. Ligger jag i sängen så är hon brevid mig i sägen eller på golvet.
Knuffar på mig gör hon med ;)
Men bara då hon vill bli kliad!<3
Skäller gör hon med då hon hör ljud eller någon komme rum i mitt rum och hon inte ser dom xP
Lite överbeskyddar hund jag har :')

<3

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 18:26

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 14:40

imorgon skulle vara din födelsedag!
Tyvärr kunde inte jag följa med de andra till din grav.. Lägga blommor och säga hur mycket jag saknar dig! Sitta där och tända ljus och bara tänka på allt du gjort för mig!
Jag har aldrig missat att lägga blommor vid din grav innan din födelsedag. Känns som jag sviker dig.. Känner mig så dum och ledsen över att jag blir sjuk då vi ska till din grav och göra fint och ha en tyst stund att minnas alla underbara stunder vi hade med dig!
Hoppas att vi snart ska till din grav igen då jag får lägga mina blommor och tända mitt ljus för dig<3
Kan fortfarande inte fatta att du är borta att du inte sitter i ditt rum och tittar ut.. Vill inte minnas de sista åren du var så sjuk.. Vill minas den vara och friska du<3
Hoppas du mår bra där du är nu! Hoppas du är frisk och kan springa med gammelmorfar bland kohagarna! <3

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 14:31

kan man säga mer en att detta är både roligt och gulligt xD
Haha xD
Typiskt usagi att smita in och sova vid misaki och sedan att folk bara går in i lägenheten och bara god morgon och så är det totalt fel tillfälle x"D
Man måste bara älska denna serie xD
Såg iallafall de 2 nya avsnitten av junjo romantica s 3 :)
Längtar så till episod 9 :')

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 14:26

tack för att ni tar upp minnen man försöker glömma tack för ni fick mig från att ha ett leende till tårar..
Vissa saker vill jag inte minnas för det gör så ont! Men ni vet ju inte fucking om det.. Jag har nog som det är med frågor om Heppe då man träffar folk man inte sett på as länge! Jag saknar honom det gör jag går inte en dag utan att jag sakna honom! men jag vill helst glömma för att slippa tåtar och smäta!

Ovido - Quiz & Flashcards