lady E

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av evelyn dahl - 31 augusti 2015 17:12

tack så mycket för de underbara filmer du gjort! Utan dig hade inte Freddy kruger, scream, The hills have eyes, The breed, My soul to take eller The last house on The left funnits! Du har gjort så mycket otroliga filmer och jag älskar alla av dom! Jag var så taggad över dina nya filmer och jag hoppas trots din bort gång att de kommer ut ändå! Jag är så tacksam för dina otroliga mästerverk och de har fått mig att se värden på annat viss de har fått mig må bra då jag var nere! Du fick en hoppa och sitta spänd i soffan du fick en vilja se me även om man var rädd! Du fick en fastna för filmerna och jag är tacksam att du skapat dom!
Du kämpad på även om du hade canser! Du gav inte upp utan kämpade på! Och nu var tyvärr din resa slut! Vi kommer alltid minnas dig och dina underbara filmer! Tack för allt!<3

Av evelyn dahl - 31 augusti 2015 02:24

här är få bilder på killingarna! :)

Ovido - Quiz & Flashcards