lady E

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av evelyn dahl - 8 augusti 2015 02:51

de få bilder jag hunnit med!
Har en del kvar att göra och verkar som mitt gröna schabrak kommer ta ett tag :(
Allt gick så fort förut och nu går det as segt får svarat ska börja med det nu sedan just ja, men jag tar det nästa helg. Visst säger att Lasse inte behöver stressa men då han säger själv att han ska fixa det då han ändå ska sy byxor eller en tröja för den är trasig och lovar att fixa det då håller man det! Jag har lärt mig att lovar man något ska man hålla det!
Om det inte gäller bff för aldrig slutat bra med några löften där :/
Men här ha ni iallafall några bilder.

Av evelyn dahl - 8 augusti 2015 02:41

fixade bilderna från igår men gav upp efter jag fixat 2 bilder av varje outfit! för att hinna med andra mappar som har äldre bilder!
Går lite Segt igen med bild fixandet men kan vara för jag fixade nytt watermark osv! Sedan har varit så mycket jag jag mått dåligt fått för lite sömn och magsmärtor..
Men men annars åt jag tacos och sedan fotade jag Ennie, Jerry och Svea betalt fick jag ej och var smått besviken för det jag lägger ner en hel del tid på bilderna jag tar och hade de betalat hade jag fixat dom fortare.. Annars satt jag mesta delen i mitt rum det var ju Ellinores dag och jag håller mig mesta delen borta från folk mängder även om det bara var vi och Ennie, Jerry och Svea samt mammas jobbarkompis i slutet.. Mormor var också här en sväng och allt hon pratade om var Elin och Frida och hur Elin blivet avslängd för hon hade för långa tyglar och hur hon vill börja rida igen och att hon måste gå bland hästarna vid henne.. Både Ellinore och jag har blivet avslängda och sparkade av hästar men då brydde hon sig inte.. Det var Ellinores dag så pratar man inte om andra barn barn.. -.-' men annars går det framåt med bones! Sett 2 episoder av alla säsonger då Evelyn eller eve. Har varit med ^^
Det som inte var kul att i båda jag det de som var döda :/
Fick en att känna lite obehag jupp xP
Men ändå häftigt! :3
Till kvällen till bones åt jag lax var lite små hungrig så tog lite innan sägen och kan säga min rygg tar kol på mig! Bråkad med mamma om att jag inte kan ha 2 hundar i samma säng för blir klämd och sparkad i kroppen. Vaknat upp med stel rygg eller smärta i höften med blåmärken och sår! Tänker att fortsätter det så här kommer jag väll snart sluta i rullstol! -.-'

Av evelyn dahl - 8 augusti 2015 02:29

då blödde man näsblod 2 gånger under dagen vilket fick mig att hata mig själv för att det händer.. Behöve rinte göra mycket sovit för dåligt näsblod. Stressar sluta emed näsblod! Bara röra vid näsan med handen eller armen så kan jag börja blöda näsblod.. Det är grymt jobbigt! Och det är en del blod varje gång som jag förlorar!

Ovido - Quiz & Flashcards