lady E

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 23:34

Idag gick Ellinore och jag med hundarna för vi hade redan ätit upp och mamma och pappa hade fixat mätlådorna först innan de började äta! Gick bra vi sprang runt och busade med hundarna hade det mysigt! :)

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 23:13

mamma och pappa åkte och handlad Jag och Ellinore fick kolla maten samt ge hundarna och katterna mat! Mimmi var glad öve enat och ville mysa efter fländörs ja han la sig i min säng med solen i ansiktet!

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 23:02

ja idag körde jag lite med båda hundarna! Vilket var kul! Kira var lite het xD
Först fotade jag henne då hon hoppade! Sedan körd ekar lite lek innan lydnad och trick!
Stå på armen, tass, kryp, och give me ten gav mig rivmärken på armarna! Från båda hundarna xP

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 22:51

fixat en del videor en ska upp idag eftersom sommarlovet är slut!
Vi ska till habb imorgon så ingen skola för oss tyvärr och sedan har jag inte hört något om min nya mattelärare jag ska träffa.. Men men håller på med en sommar video vad kira och jag gjort i sommar för denna sommar har det ju inte hänt mycket. Men mått bra under mesta delen så det är ett plus!

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 22:45

Har man äntligen fixat klart outfit bilderna ^^
Dock är inte alla med här!
Ska fixa upp dom på fb då jag har tid!
Men iallafall hoppas ni gillar bilderna! Mycket av dom syns inte men det var detta eller typ 4 bilder av varje outfit för sig vilket blev en del ^^

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 16:32

den började få damp då jag skulle flytta öve tv-bilder från kameran till daton så skulle starta om den och så återställer den sig utan att ta bort filerna utan.. Blev ju att fixa ditt vlc och gimp. Ändra storlek på skärmen och ny bakrunds bild men annars är allt kvar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards