lady E

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av evelyn dahl - 12 augusti 2015 22:09

hundarna var duktiga mesta viten ibland fick jag säga till dom att sluta dra eller styra med kopplet så de unvik orm eller räv bajs!
Jag gick med båda hundarna för ellinote tycker det är jobbigt att gå med dom bara för man måste stanna och ibland måste man få man dom att gå! Tycker dra i kopplet låter så hemsk även om det är just det alla med hund gör då de luktar för länge eller börjar dra. Samt många andra anledningar men som jag skrev tycker det låter så hemsk! Även om det alltid inte är så hemskt!
Men ja vi gick till toppen sedan stod vi där en stund innan vi gick hem! :3
Och på hemvägen gick de lite snällare!

Av evelyn dahl - 12 augusti 2015 21:59

behöver verkligen gå på långa promenader jobba upp muskler och få organ att arbeta!
Hände inte mycket på promenaden me ren att vi pratade och jag lyssnade på musik och fotade lite här och där! Vi skrattade lite och hade roligt!
När vi kom hem så hade Mimmi med sen en död orm bebis som hon var rätt stolt över! :)

Av evelyn dahl - 12 augusti 2015 02:52

mitt liv blir fan bara sämre! Känner själv hur jag snart förstör mig själv igen.. Magen börjar krångla igen. Känns bara fel! Får smätor och problem med andra saker är rädd att ta min medicin jag måste ta bara för de innehåller saker som inte är bra för mage och kan skapa problem. Myggbetten jag får ser ut som utslag och svider som fan! Inte orkat skära upp dom och klämma ut vätskan eller kolla om det är infekterat..
Hoppas allt vänder innan det är försent för mig..

Ovido - Quiz & Flashcards