lady E

Direktlänk till inlägg 26 september 2015

Åtorp!

Av evelyn dahl - 26 september 2015 23:03

marknad var det idag! Åtorp åker vi till varje år då det är marknad elelr då vi ska till Harry! Åkte en del ditt då Lollo och jag hängde nästan varje dag för de har sommarstuga där! :)
Köpte inte så mycket tyvärr för det mesta jag letade efte evar för dyrt eller så fanns det inte. Pratas emed många man inte sett på länge och kan säga att jag smått glömt hur man ska komuniserar med folk som inte är super vana med Asperger. Blev lite kramar och försökte att inte göra mig smal och spänd eller krypa ihop..
Såg också kahleb då vi var hos en kompis till pappa som bor i åtorp. Mamma hade träffat honom i måndags och han berättade att alla på ias saknar mig. ^^
Såg många fina hundar! Och blev besviken på att han jag köper manga böker av inte var där :(
Hans kompisar var där och sålde åt honom men köper bara av just honom. Kollade och ville verkligen köpa The Walking dead serie tidningarna och lite manga böker mig får se lite biligre då jag handlar just av honom xP kan vara för jag köper typ 6 böker åt gången xD
Köpte också en tröja med tigrar på!
Ville ha en varg tröja mig hittad ringen jag gillade så blev en tiger tröja istället! *.*
Det är kul att han som jag köpte den av kände igen mig och sa att jag skulle kolla deras webb sida hittade en del tröjor jag vill ha ;)
Sedan fick jag äntligen mintkyssar! *.* som jag letat och längtat! :D
Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att köpa 10 olika munkar och äta upp ;)
Finns fortfarande kvar några och det var det första jag åt på hela dagen xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards