lady E

Alla inlägg den 26 september 2015

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:16

Idag fick jag äntligen in lite mer grejer!
Slängde en del och tvättade! Efter det så fixade pappa upp min gardinstång och mamma hade köpt nya gardiner.
Kan säga att det börjar bli mitt rum!
Hängde in mina halsdukar och annat i gaderoben känndes skönt att de kom in i mitt rum nu när det börjar bli kallt!

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:10

idag var mamma ledig och åkte till Örebro med en jobbarkompis jag kunnde ha följer med men tyckte det var bäst för dom att vara ifred. Hon handlade en hel del på olika affärer!
Hjälpte henne bära in mat och annat!
Och sedan delade jag upp maten hon hade köpt på litels. Kan säga att jag luktade både hamburgare och korv med mera om händerna xD
Berättade också att nästa fredag ska hon och Lasse till Ikea och fixa lysrörs osv. Och kanske nästa lördag ska Ellinore och jag ut med Lasse.
Få se hur jag mår osv.
Mamma hade fixat fram salvan jag bad henne fixa åt hundarnas tassar nu när det börjar bli kallt!
Sedan köpte hon kyckling lever som vi gjorde levergodis av till hundarna vilket de älskade! :)

Ovido - Quiz & Flashcards