lady E

Direktlänk till inlägg 2 september 2015

Dålig uppdatering?

Av evelyn dahl - 2 september 2015 02:41

okej ni som gillar att läsa min blogg undrar nog varför jag uppdaterar dåligt. Kan säga jag sove brott halva dagarna för min medicin mot magsmärtor och jag är förkyld och har feber så Jag ligger rent av bara i sängen ser på filmer jag redan sett och fixar bilder eller videos! Slängde upp den nya videon jag lykades fixa klart! Vet fan inte vad som är fel på Windows movie maker nu för tiden..
Visst jag har Sony Vega PRO men det går inte att lagga in videor du filmat med mobilen där tyvärr. För den gillar visst inte Apple..
Så jag gör inte mycket.. :(
Och vädret är ju strålade.. Eller inte.. Blev tvungen att gå ut i regn med smätor jag spydde av för att få bort vatten på ett av partyttälten mamma köpte.. Hon var tackasm och jag fick glass och marknads godis Ennie köpt åt mig för det men ändå det var otroligt svårt för mig att ta mig ut dit..
Men ska se om jag har någon film jag inte sett och kan skiva något om den..
Ska också föröka fixa före och efter redigerings bilder.. Skulle fixat dom igår men somnade då jag skulle gjort dom.. Det är utmatande med smätor på så många olika ställen.. Hals, lungor, mage, leder, huvud, armar och magmuskler.. Kan säga smätan tar slut på all en enegi och så glad att jag sover bort mesta delen av allt! :)
Kira och fländörs är rätt oroliga för mig de lämnar mig inte ensam, utan de är i mitt rum och nära mig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards