lady E

Direktlänk till inlägg 2 september 2015

...igen xD

Av evelyn dahl - 2 september 2015 22:41

okej lovade att jag skulle kolla på nya filmer jag inte sett förut för att skriva lite om dom och tog några ranson filmer många fick jag slänga för de var så dåliga går inte att beskriva hur dåliga de var.. Men hittade två som var okej.. Kanske mycket stav fel här eller dålig förklaring men ja det är bara att titta på dom och så kan ni förstå mer xP
Valde att se på...

house on haunted hill (1999)

Denna film var bra faktiskt!
Den lurade dig ett antal gånger vilja som dog eller inte fick dig ibland att hoppa till själv.
Bra skådespelare rätt bra effekter på blod. Bra miljö med mera!
Handlingen är att det är en tjej vid namn Evelyn som fylle åt och ska ha en fest på en övergiven byggnad som tog hand om psykiskt sjuka människor. Typiskt filmer med spöken om jag ska vara ärlig!
Men de kommer ditt och så är det mycket diskretioner och små saker som händer som inte är läskigt. Byggnaden stängs med metal dörrar och fönster. Som fanns där så folk som var i mentalsjukhuset inte skulle kunna fly! Filmen börjar vända sig och bli läskigare folk i gruppen försvinner och går vilse. De är rädda och vet inte vem de ska lita på med mera.. Det blir mer blod och rädsla ju längre in i filmen man kommer. Kan säga att visst den var okej att se på men gillar bättre -->


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards