lady E

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av evelyn dahl - 25 mars 2015 01:54

Av evelyn dahl - 25 mars 2015 01:53

Jupp efter två veckor var man här igen! Började prata om vad som hänt dessa två veckor sedan blev det många diskussioner. Det förta var hitta nytt ställe att hålla på med hästar.. Jätte lätt.. Eller inte.. Visst ska provrida nu till helgen dag vet jag ej mamma håller tyst om det vilket är bra så jag slipper bli nervös! Men tänk om denna häst inte funkar med mig är för stark och pigg eller svårriden.. Kanske är för seg eller går inte att få upp i trav/ galopp kanske är bråkig eller skiter i vad jag ber den att göra.. Ja dessa tankar rullar i mitt huvud.. Hoppas ju vi kommer funka för vill verkligen rida jag älskar det dessa veckor och månader jag inte ridit har varit jobbiga tagit mycket på mitt psyke och det sa Maria med.. Hon sa att jag behöver komma ut och göra det jag älskar och verkligen vill leva för.. Hoppas på det bästa.. Sedan hitta ett ställe så jag kan komma från familjen lite.. Gillar inte nya människor och lägenhet kan man glömma har hjälpt och sovit hos Ennie i alla 3 längenheter hon haft och hatade det!! Folk som du inte känner knackar på dörren grannar har fest och bryr sig inte om andra.. Och ibland kommer deras kompisar fulla ner och ska låna toa eller liknade... Höra fotsteg.. Höra tvätt maskiner eller brandlarm.. Höra barn srpnga i trappan ush nej hatar det!!! Har ingen kompis som skulle klara av mig bo hos dom och de som bor själva ja bor inte i där jag bor utan i Linköping och Uppsala.. Träffat dom på konvent! Lasse skulle fixa hus inte hänt en... Och han har inte varit här på länge så kan inte vissa och berätta de hus jag hittat som jag tror han skulle gilla.. Livet går upp och ner.. Mer ner en upp.. Mamma var orolig typ hella vägen hem de förökte allt för att få mig på bättre humör men är bara så trött på att allt ska gå fel väg.. Och när något går åt rätt väg så vänder det lika fort....

Av evelyn dahl - 25 mars 2015 01:40

Varmt och solen sken!! Älskade det :)
Känslan att våren är på väg och sedan att kira snart slutar att löpa :3
Ska så cykla och köra spårning med henne ^^ sedan också ta och utforska skog tillsammans :) eller klätra lite bland stenar :3
Hittade ett bra ställe där jag skulle få fina foton på henne dock lite halt en så länge och kan vara farligt sol värme= ormar kommer fram,. Men det var så vackert och vill verkligen fota henne där.. Och just ja problem 3 koppel tvång :( ok nu blev jag lite sur över det men känns skönt att slippa kolla ut och se hundar som inte är dina på gräsmattan eller vid framsidan.. Men men längtar så till nästa vecka då jag får börja jobba henne.. Måste jobba av lite energi och övervikt som bara jag ser..

Av evelyn dahl - 25 mars 2015 01:31

Kan säga denna katt sover inte.. Och låter ingen annan sova heller.. Hon gillar väll inte att vara instängd i mitt rum.. Men tur är så hatar hon mig iallafall inte.. Hon har inte rivit mig inte ens förökt utan hon har legat en stund i mitt knä sedan satte hon sig vid min sängkant och kollar på dörren.. Lider med henne men är lika oroliga som de andra över att hon inte alltid kommer hem om kvällarna..

Ovido - Quiz & Flashcards