lady E

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av evelyn dahl - 22 mars 2015 15:45

Ellinore och jag gick en stund idag och fotade :) blev ett par häst bilder tagna idag med :D

Av evelyn dahl - 22 mars 2015 15:44

Här är några av de få bilderna jag tog igår :)

Av evelyn dahl - 22 mars 2015 03:36

Sorry sen upptatering idag igen...
Ja idag vaknade jag rätt tidigt tidigt blev glad att se snön smälta bort!!!
Såg lite på film fixade bilder medan jag åt pizza från igår..
Sedan kom Lasse och då var det fixa lite vid garage väggen för de ska bygga växt hus där.. Och så blev det ju ofc prat stund :)
Det som var mysigt var isen på våran buske kira tyckte om att bita av istapparna ;)
Sedan var det in och tv innan Linda dök upp :3

Av evelyn dahl - 22 mars 2015 03:32

Sorry sen uppdatering mobilen går inge bra med blogg appen :(

Ja idag kom Linda :)
Var kul att träffa någon och prata lite så klart :)
Först när Linda kom sa jag du behöver inte klä av dig för tänkte vi kan gå ut och gå kira var ofc med och allt super glad över det :)
Pratas om hur jag mår för behövde verkligen prata ut lite.
Sedan pratade vi om att dra någonstans men alla ställen var nog fulla med folk för solen osv.. När vi kom hem till mig igen njöt vi av solen och värmen innan kira började skälla och det var för pappa och mamma hade gått ut och de skulle åka en sväng.. Så vi gick in och funderade på ett bra ställe att gå på som inte var här hemma och inte hade massa folk! Då kom jag på! Bulledalen vid östra kyrkogården. Och när mamma och pappa kom hem drog vi iväg och mamma bad mig tända tre ljus vid minnes lunden vilket var det första vi gjorde när vi kom dit. Sedan hick vi in i Bulledalen och fotade så gott det gick för ja solen började gå ner och det började bli mörkt.. Sedan när vi gott så åkte vi in på maxi i Sandviken tänkte köpa kanelbullar och grädde för Linda hade med sig kaka :3
Men hittade ingen sprut grädde och kanelbullarna var för dyra sedan kom Linda på att hon hade glömt mobilen med hennes kort i bilen xD glad att vi inte köpte något!! Sedan var det av igen!

Av evelyn dahl - 22 mars 2015 03:21

Ber om ursäkt min mobil är lite skum med blogg appen tyvärr :(
Men här kommer en del av dagen!

Idag var underbara Linda här!! Och vi drog ut en synd skriver om de vi gjorde innan över detta!
Men men vi drog till botorp så jag fick vara nära hästar eftersom jag inte varit nära en häst på ett bra tag.. Ozzy klappar jag aldrig på för han är inte den där Goa och mysiga typen osv men idag fick jag mular över kameran och ansiktet och borstade av en del spån och allt från tröjan :')
Var så härligt att känna häst doften igen och känna deras sköna päls och se hur underbara de är! Kollade också på de 3 nya hästarna som kommit. Och blev smått kär i en :)
Riktig mysig och fin.. Sedan hade vi en rolig polle bland de få privata hästarna.. Vi kollade ridhuset och jag fick reda på att det var dressyr tävling senare idag.. Och när vi gick ut var det en gullig polle som slängde med huvudet och ville att någon skulle nya :)
Fick 2 bra videor och många fina bilder samt min mössa av dragen av salto. En kompis till mammas dotters häst :) sen åkte vi så klar för klockan började bli mycket med stolt över mina bilder jag tog :)
De flesta blev riktigt bra :D

Ovido - Quiz & Flashcards