lady E

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av evelyn dahl - 10 mars 2015 21:50

Ja man har kollat hastnet och hittade inte någon häst idag heller.. Inte hittat ny häst att bara rida heller.. Varit mycket bråk i familjen idag och allt skänns så jävla jobbigt.. Så föröka få av mig känslor geom att fixa bilder och en ny video till youtube kanalen,
Måste dock hitta passande låt till den osv.. Inte fixat hem ny Sony Vega PRO så Windows movie maker får duga. Ska fixa en vanlig och sedan slowmotion på kiras otroligt häftiga hopp när denna video är klar :3

Av evelyn dahl - 10 mars 2015 19:54

Min höft och vänstra axel dödar mig i smärta.. Ush vet inte vad som hänt.. Haft svårt att gå så blev mesta delen ligga i sängen och fixa bilder. Och så klart ta hand om kira.
Imorgon ska jag till dietisten och kan säga inte tagit näringdryckerna varje dag för tycker jag ätit nog mat mat under en dag seriöst 2 smörgåsar sedan rester från gårdagen efter det appelis/äpple efter det knäckebröd sedan kommer mamma hem gör mat och kvällen en smörgås. Visst vissa dagar tar jag en för jag ska någon stans eller mår skit.. Och mat får mig må illa och jag får inte ner det men få hoppas att jag gått upp vet att jag varit ute en del nu osv men det är för jag vill bli frisk.. Kunna orka lika mycket osv.. Men men en dag i taget är det nu och hoppas på det bästa är allt man kan göra.

Av evelyn dahl - 10 mars 2015 13:16

Jupp fländörs har nu 3 sår ett vid magen ett vid örat och ett vid halsen små inte farliga men han har nog varit i slagsmål.. Han ville inte heller att jag skulle fota såren utan. Han flyttad på sig och går in i min mobil.

Av evelyn dahl - 10 mars 2015 12:54

Ja här är bilderna från då kira hoppade då vi hade snö storm :3
Blev nöjd över bilderna och tror det syns att hon verkligen flyger över hindret! Hon var all riktigt hopp sugen denna dag :)
Men blir att ta det lugnt nu hon blev rätt slut efter gårdagens hoppning :3

Av evelyn dahl - 10 mars 2015 01:21

Ja det är svårt att säga farväl men man måste lämna folk och de får leva utan en ibland. Det är bara att vara osylig. Glömma bort och leva vidare.. Lämna de du bryr dig om är inte lätt men att se dom ge upp hopp på dig se hur de tycker synd om dig för de inte kunde hjälpa dig. Se dom lida för de saker du gör mot dig själv är värre. därför lämna jag folk innan de ger upp sitt hop och mår skit för de inte kunde rädda mig. Ibland är det bäst att bli bort glömd och vara osylig låta folk glömma bort och det räddar dom att försvinna innan du förstör dom.
Bättre att inte ha någon där som kan lida när du går bort.. Ingen som kan tycka att de kunde gjor bättre och må skit för att någon gav upp och försvan från denna värld... Vänner är bra men du kan skada dom något enormt.

Ovido - Quiz & Flashcards