lady E

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 22:33

Visst det skulle vara as grymt att följa arnold Schwarzenegger på snapchat vill följa steve-o med men samtidigt inte för då ser de vad jag slänger upp och jag kan se saker jag inte vill se på snapchat osv har redan folk som slänger upp grejer jag inte helst vill se och man borde inte filma. Visst hänt 1 gång men men.. Så tror detta får avstå men här är i alla fall för er som vill följa arnold Schwarzenegger ja där är hans snapchat!

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 22:29

Mamma och pappa åkte till Biltema och köpte en ny pump för våran som vi redan hade gick snöder!
Då köpte mamma också läderbalsam och allt det nu är. Sedan sa hon att hon såg ett fint träns och att vi skulle åka och titta på det. Visst varför inte ha 2 träns.. Då har jag ju två. Tyglarna vet jag ej när de kommer.. Eller om Lasse har beställt dom en. Men men..

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 22:27

Ja bilden säger allt jag skar mig på handen av en jävla dörr! Alltså hur lyckades jag??? Alltså mitt skåp fattade jag men en jävla dörr vafan Evelyn vad håller du på med???
Alltså en dörr papper visst gräs, blad, kniv, såg, yxa och andra vassa grejer men en fucking dör alltså wtf!!!

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 18:15

Ja mesta delen av vägen är is men det finns selar som isen har smält mamma halkade inte då och då och tequila gick på isen som om det inte har is där xD
Solen sken och det var underbart att börja höra fåglarna blir snart att borsta kira med för vinter pälsen ska ju bort..
Men kira gick fint var vissa ställen då hon drog lite men det var som att åka skrindor typ xD
Kira drog ju ingen i pulka i år för Ellinore är för stor och de som åkte förra året bor inte kvar i Karlskoga så någon dragning blev det inte detta år tyvärr.

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 18:10

Ja horror night är typ saga mer liknade bok jag skrev på högstadiet för det var en del av mitt betyg att skriva en saga men det blev mer en bok och läraren jag hade gillade den så blev att jag började skriva en del 2 inte kommit så långt och använt karaktärer som Freddy, Jason och Michael från nightmare in elm street, Friday The 13th och halloween.. Japp jag älskar skräck filmer ^^
Men idag läste jag igenom det jag skrivit och började fortsätta skriva lite så ^^

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 18:03

Tequila var det i skogen och gick hon hade mycket fart och var framåt :)
Blev lite springa och jogga sista biten hem :)
Njuter att jag klarar att springa :)
Det får bort lite tankar om allt skit i mitt liv..
Sedan skulle jag föröka få tequila att sitta fint det gick inge bra hon la sig eller hoppade istället för att ta upp benen lite från marken men men det är väll öva som måste göras..

Av evelyn dahl - 6 mars 2015 16:25

Idag blev jag stolt över kira :)
Hon gick fint och var bara lungn och underbar :')
Tror också hennes rädlsa för bilar börja gå bort idag åkte det 4/5 bilar förbi oss och kira började inte gå på tvären eller baklänges hon börjar inte hoppa och dra åt alla håll utan hon gick fint och rakt. Sedan mötte vi 2 hundar hon blad bara lite smått nervös men inget hände och sedan var det inge problem att gå förbi hästar eller om det var folk ute och slängde sopor eller njöt av solen gick också en stund i skogen där kira inte gått förut hade själv inte gått i den dekan av skogen förut var kul att upptäcka lite nytt :)

Ovido - Quiz & Flashcards