lady E

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av evelyn dahl - 31 mars 2015 21:03

Att hålla på med fotografering betyder ibland på liv och död för att få ett bra foto! Du ofar ditt liv för just det fotot!

Av evelyn dahl - 31 mars 2015 20:56

Omg!! Får tårar i mina ögon!! De är nu tillsammans igen de fina bästa Morgan och Rick!! ( dock ej sett episoden helt ;P )

[Bild]

Av evelyn dahl - 31 mars 2015 20:37

Ja blev ligga kvar i sängen idag med smärtorna var inte lika hemska som igår men ändå orkade jag knappt gå när jag har dom.. Målade lite då jag orkade och sedan var det filmer på sidan av sovit medsta delen av dagen vilket har varit skönt för då slipper man smärtorna.. Har haft underbar hundar och en katt som känner av att jag mår dåligt och försöker få mig på bättre humör..

Ovido - Quiz & Flashcards