lady E

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av evelyn dahl - 11 mars 2015 18:06

Ville inte vara hema så följde med mamma till Ennie bättre en hemma för en gång skull.. Men vi körde Jerry till Kristinehamn för han ska på resa med jobbet. Och Ennie har en sjuk dotter feber och förkyld och spyr som bara den. Trodde bara hon skulle hosta men nepp.. Ska snart hem och få i mig något för jag måste gå upp eller bli inlagd..

Av evelyn dahl - 11 mars 2015 18:03

Jupp idag var man på sjukhuset en bra stund! Först var det jag med dietisten ska få ny näringsdryck som är mindre inte lika tjock och jag ska dricka 2 om dagen... Och ja jag hade nästan gått ner 1kg... Helvete.. Jag gör allt för att gå upp men också bygga muskler och orka mer. Är så jävla sur på allt.. Allt är skit just nu försöker le och ha det bra men allt är inte bra jag mår så jävla dåligt över allting... Men vi får väll hoppad på det bästa som vanligt... Sedan var det mamma och hon kollade nya stomi påsar. (Stomi = att du inte bajsar som vanligt utan i en påse vid eller utan på magen.) och sedan fick jag en korv och vi testade en ny fanta som var mango jävligt god faktiskt. Sedan köpte jag två påsar skittles :D

Av evelyn dahl - 11 mars 2015 02:14

Ush kan knappt titta på honom nu utan att se shane vid hans sida även om han inte är där ush... Du var så mycket snyggare i skägg!!
Men kan tyvärr inte göra något pt det :(

Av evelyn dahl - 11 mars 2015 02:12

Funderat mycket på de vägarna jag tar och hur jag ångrar så många.. Men det var meningen att jag skulle gå just den vägen att jag just skulle ha dessa känslor. Borde föröka gå framåt en att stanna i och se bakom mig innan jag börjar gå igen och göra det om och om igen utan jag borde bara gå inte stanna. Jag gjorde ett val för jag kände det var bäst och många mer måste se att de är inte huvud punkten utan dom omkring dig och jag valde gå så mina vänner inte skulle se mig försvinna bort i mörkret. Slippa se deras besvikna ansikten och höra de säga det kommer gå bättre för saker går inte bättre på en kort tid denna vandring tar ofta år..
Ska gå rakt och inte tycka jag gjorde fel. Jag gjorde valet och jag måste nu acceptera att alla val kanske inte är rätt men du lär dig alltid något och de var meningen att du skulle gå själv.

Av evelyn dahl - 11 mars 2015 02:07

Har fixat 3 olika videor och är nu slut :/
Var svårt att hitta song till dessa videor jag fixat men nu är en uppe och ska slänga upp en senare idag om jag nu kommer ihåg ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards