lady E

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:13

Har nu funderat och kollat efter tyglar till mitt träns. Det blå/ svarta ska jag kanske köpa mer framöver bara för att jag har ju 3 olika blåa schabrak.
Får se om jag hinner in på hööks och kolla och känna hur de är vill ju ha tyglar som känns bra till tränset osv.

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:09

Åh älskar deras hårfärgee så jävla mycket *.*
Skulle inte säga nej till den röda eller den blåa!!

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:08

Nej nej nej nej nej nej nej!!!
Inte detta Rick var ju så snygg i skägg.. Och nu är det borta ush nej detta gillar jag inte :(

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:06

Ja idag har det snöat hella dagen olika storlekar och fart var det på snön med ibland har det så man knappt såg ut genom fönstret och så gick det en stund och så snöade riktigt långsamt.

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:04

Skulle skriva lite på daton blev inget för fländörs var mysig. Han gick framför mig la sig på tangentbordet tog jag bort honom bet han mig eller började klösa och skrika mjau så blev klappa och mysa med honom och inge skrivande :/

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 17:01

Ja som ni ser så fick jag bort det jag ville ha bort :) trodde först att det inte skulle gå bort men det gjorde det :)

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 04:25

Kolla bara vad söta mina två älsklingar är :')
De börjar verkligen bli bra vänner :)
Otroligt söta är de iallafall :')<333

Av evelyn dahl - 1 mars 2015 01:18

Åh blev så sugen på hoppning då jag såg dessa videor. Det ser bara så underbart ut *.*
Youtube kanal gezzcanezz

Ovido - Quiz & Flashcards