lady E

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av evelyn dahl - 26 mars 2015 18:28

Ja igår hade visst min mobil samt dator damp eller liknade för kom inte in på bloggplatsen så jag kunnde skrivit vad som hände under gårdagen trodde först min blogg blevit nerstänkt innan jag kollade min kusins blogg och samma sak hände henne. Så vet inte vad som hände men idag uppdaterar jag iallafall! :)

Av evelyn dahl - 26 mars 2015 18:23

Ja bär man vaknade snöade och så klart blev man sur för hade tänkt spåra med kira men det skulle inte vara lika kul och kameran skulle bli blöt.. Så hade mys med min fina katt istället innan mamma kom hem och gjorde hundarna mat och det var ut med dom.. Efter vi varit ute skulle mamma och Ellinore på möte så blev själv en stund satt ofc och såg på film och fixade bilder.

Av evelyn dahl - 26 mars 2015 18:20

När vi väll kom hem så var det värma sig en stund för händerna var iskalla.. Efter det var det att börja på växthuset som ska byggas här vid oss :)

Av evelyn dahl - 26 mars 2015 18:16

Ja man vaknade av att Ellinore skrek på en för att Lasse hade visst suttit och väntat och jag hade inte hört honom knacka på dörren.. Men han kom in jag fick nya filmer vissade olika hästar och hus sedan gick vi ut i skogen och utforskade och hittade detta häftiga hus mitt i skogen vid typ ett gärde eller mer en myr var blött som fan och gick knappt att gå över det.. Vi rörde så klart inget för ja det har vi inte rätten till att göra! När vi gick ifrån huset hittade vi en stenmur och vacker planterad skog :)
Så klart kom vi ut vid sjön en bit från oss och jag ville så klart gå förbi Ozzy och de andra hästarnas hage och fota dom lite :) fick ett par bra bilder denna gång med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards