lady E

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 23:28

Ja ikväll ska Mimmi sova i mitt rum för hon har varit borta ett par dagar och vissa i familjen vill inte att hon ska försvinna igen så nästan varje kväll nu ska hon sova i mitt rum..

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 23:14

Känner att jag kanske kommer kunna fixa hem mer outfits!! Jupp jag ska iväg kanske i helgen och provrida en häst :) känner lyckan!! Och så fick jag ett lite hööks blad. Och såg dessa outfiten *.* blev så kär!!! Sedan hittade jag äntligen selen jag velat ha så jävla länge till kira! Ska så köpa den!! Har pengar till den iallafall :)
Så ska beställa den då jag träffar Lasse :)
Samt tyglarna till mitt träns :)
Allt börjar kännas så skönt!! Hoppas verkligen att detta kommer att fortsätta orkar inte må skit igen!

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 23:09

Ja hundarna skulle ju ut så även om mitt huvud höll på att sprängas så var det bara att ge sig ut i snö regn och blås stormen.. Men det gick bra fick Inge träd över oss så xD mamma kom hem sent.. Pappas bil pajade men han lyckades fixa den så det var bara jag och Ellinore så var hemma..
Men men imorgon får vi se om det är Örebro vi vet ej om Maria är sjuk en eller om jag kommer orka med denna smärta i huvudet..

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 23:06

Ja Ellinore ville hålla på med mitt hår och ja det fick hon. Satte upp det och plattade det och annat blev rätt så bra.

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 23:02

Blev allt grymt nöjd över dessa bilder :)

Av evelyn dahl - 23 mars 2015 03:04

Mått skit och velat ge upp allt men känner mig lite bättre nu.. Redigeringen har jag blevit bättre på men kanske för jag hittat en sida som är bättre en det förra programmet jag använde! Lättare och ser mycket bättre ut :)
Ska försöka sova också.. Somnade och vaknade vid 01.07 tänkte vafan.. Men det var också bra för hade glömt tagit vissa mediciner och borstat tänderna ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards