lady E

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 23:47

Jupp då såg man det nya avsnittet satt mesta delen och skrek och var sur litar inte på de nya människorna gör det nästan aldrig med de är skumma de gömmer något utan tvekan.. Det är iallafall min känsla och alla kvinnor bara åh Rick är det så du ser ut under skäggen och jag bara ush nepp där försvann sexiga Rick..
Men kolla bara på honom han är otroligt stillig i skägg! Tur så är Daryl samma Daryl smutsig långhårig och sexig ;)

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 23:44

Ja man satt vid tv och så slog man handen i borde då man tog en sevet och sedan hör man du blöder jupp typiska jag märker inte då jag får ett sår och börjar blöda.

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 23:40

Ja jag fick bort den lilla fläcken från dom och nu är de helt rena ska låta de torka sedan rulla ihop dom och lägga dom i lådan där alla andra Lindor ligger.

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 20:48

Ja kira fick hå i sele för att slappna av lite men koppel var det eftersom det är koppeltvång just nu pga rådjur älgar och annat får barn osv.
Hon små sprang lite men lyssnade på minna kommandon. Blev njuta av sol och fåglarnas kvittrande :')
Sedan fick jag tequila för hon drog tycker en viss person men det gjorde hon inte sedan började kira dra för att ja jag var längre fram och allt slutade med att jag hade båda hundarna och då joggade jag lite med båda och på vägen ner till huset hade Ellinore kira igen.

Mm

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 20:31

Då jag kom hem hade mamma köpt jordgubbar och glass så vi pratade en stund sedan var det lite tv tittande på say yes to The dress och ett bakprogram och lite manen som tallar med hundarna.. Sen så gjorde jag mat till hundarna för Ellinore var för lat och mamma vek tvätt... Sedan fixade jag mat åt minni för ungen annan kunde göra det heller... Sedan vilade jag en kort stund.

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 20:26

Vaknade vid 10.00 gjorde mat tvättade kiras öron sedan såg man på Harry Potter och den vise sten..
Sedan kom rllinore hem och vi gav oss ut och gick med kira. Efter en bit knakade mitt knä till så haltade en bit för det gjorde ont och Ellinore fick ta kira en kort stund. Kan säga att kira hade fina vårkänslor idag :)
Sedan möte vi en hund som hoppade till mot mig kira hoppade mellan mig och hunden.. Men ingen blev skadat för drog bak henne och sa sedan att jag är okej inget hände. Påminde mig om när jag gick med Prada för ett par år sedan och en svart hund sprang rakt mot mig för Prada stod i och pissade bakom mig men hon ställde sig allt i mellan och morrade och ägaren märkte till slut vad hennes hund var på väg att göra.. Mobiler.. Okej ta kort på hunden eller filma visst men spela spel eller sms och gå med hund då det kan komma andra hundar vafan??
Men men vi forsatte gå iallafall kira hade mycket energi! Och sedan träffade hon Ozzy som kom i skritt ner från den lilla backen och ville hälsa :)
Kira var inte lika nyfiken som förra gången med hon var ändå glad att se Ozzy igen :)
Sedan gick vi vidare skulle kolla om det stället kira badade smått på förra året såg bra ut vilket det gjorde kira var dock inte så sugen på att bada och jag ville inte att hon skulle det heller det blir mer i början på maj kanske ^^'
När vi väll kom hem var det bara att byta hund och gå ut med tequila och hon var allt med pigg sprang en del sedan fick man typ släppa henne och sedan sprang hon igen :)
Joggade med henne på hem vägen och det var typ en grymt kort bit och min tanke var hur orkade jag förut xc
Men klarade en bit vilket var nyttigt för mig.. Försökte också få tequila att gå fot och stanna och hon sket för det mesta vad jag sa lukta var mycket intressantare..
Såg också att något hade kört något och vet inte hur de har kört för det gick överallt på vägen...

Ovido - Quiz & Flashcards