lady E

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av evelyn dahl - 12 mars 2015 22:42

visste att norman var med i en blade film och att steven var med i ett avsnitt i the bing bang theroy men ändå gud vad de har förändrats alla från the walking dead som var med i denna video vet att hon so spelar andrea och han som spelar dale är med i mist 2007 med! :) 

Av evelyn dahl - 12 mars 2015 22:10

Ja idag har jag mesta delen bara legat tycker allt varit jobbigt haft en katt och 2 hundar som försökt allt för att få mig på bättre humör.. Spelat lite 007 gold eye och Mario på Nintendo 64 åh det känndes lite skönt.. Sedan fixade jag bilder och slängde upp dom.. Sedan kom pappa hem och vi gick ut för vi ska grilla i helgen men måste veta vart vi ska grilla och om det går att ta sig ditt.. Vissa ställen är det för halt och för farligt att ta sig fram.. Så får se hur det blir nu till helgen.

Av evelyn dahl - 12 mars 2015 00:29

Jag har gått ner 1 kg typ..
Inte hittat en häst att rida och fota och ha roligt med...
Min krop går upp och ner från sjuk och frisk..
Magen dödar mig nästan varje dag...
Kira löper så kan inte träna henne lika mycket som jag vill...
Får skit av 1 familje medlem när den kommer hem fast jag inte gjort skit..
Mitt psykiska hälsa blir sämre och sämre för varje minut som går...
Och nu detta.. Har jag inte redan skit så det räcker mår jag inte så jävla dåligt redan eller? ne det verkar visst inte så.. Utan jag ska ta mer skit och inte få vara lycklig!!! Så jävla trött på att inget gå min väg... allt är imot mig livet hatar mig och vill sparka och kasta skit på mig.. Orkar inte börja hosta blod igen orkar seriöst inte detta skit igen.. Vill inte hosta sedan känna blodet komma ner min haka eller på min hand eller kläder eller något jag en äger... orkar inte detta igen inge mer sjukhus orkar seriöst inte detta..

Ovido - Quiz & Flashcards