lady E

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 20:50

Jupp tror tyvärr inte jag kommer hitta en häst att rida på ett tag.. Vissade sig att den jag skulle prov rida nu har en fodervärd och stoet hade flyttat. Så där försvann den ridturen.. Tråkigt men också okej. Så leta vidare och hittar jag ingen då slutar jag nog med ridning.. Vilket jag inte vill tycker om det och gillar att ha något att göra som jag trivs med. Så leta vidare blir det och hålla tummarna på att jag hittar en häst att rida.
Bara hoppas för man ska aldrig ge upp det man verkligen briner för!
Även om lusten är stor att man vill göra det.

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 20:31

Japp vi gav oss ut igen på en promenad och kameran var med fotade solen och olika växter och pratade med Ellinore.. Behövde allt komma ut efter jag hade ätit.
Och det var underbart ute med :)

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 15:32

Ja idag utforskade men en skogs del jag velat kolla hur länge som helst!
Det var otroligt häftigt!
Men tog mig tyvärr inte så lång för det var översvämning så det blev att vända. Ska föröka få med mig pappa på en utforskar promenad i helgen om vädret är bra. För Lasse orkar tyvärr inte lika mycket längre.
Men fick ett par fina bilder i skogen så får se när jag fixar dom.

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 15:23

Vädret var underbart.
Så tog ut hundarna så de fick göra något. Blev hoppning och bus :)
Tequila var också med och hoppade och hon gjorde bra för sig :)
Kira var det full fart på så mycket hoppning och efter var det lydnad :)
Roliga var att när kameran inte var på så var hon underbar och gjorde allt jag bad henne göra och när kameran var på ville hon inte göra något.
Sedan la jag alla hinderfinal på backen och sprang med henne det roliga var att hon hoppade över dom då de låg på backen skrattade som bara den xD

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 11:34

Ja nu är ju våren på väg!
Snart sommar så dags att alla vinter tröjor jag har hamnar i min byro där mina linnen och tunna tröjor är så nu är det sommar och vår kläder fixade i min garderob :3

Av evelyn dahl - 9 mars 2015 11:31

Det behövdes inte tvättas idag igen jag hade fått bort fläktarna utan en som är en rost fläck. Metal har legat och det var rostig eller rostat då det nuddade en del av schabraket men alla andra fläckar fick jag bort :)
Känner mig stolt!

Ovido - Quiz & Flashcards