lady E

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av evelyn dahl - 13 mars 2015 21:12

Idag såg jag min 3 tussilago min första som var öppnad om jag ska vara ärlig, har sätt små knoppar på ödetorpet men de var inte riktigt färdiga att blomma för de var för korta och typ kommit upp ut marken :')

Av evelyn dahl - 13 mars 2015 21:09

Idag gick jag ut med min fina tjej var så underbart<3
Efter dietisten får jag inte gå knappt med henne eller själv för jag måste gå upp.. Fuck it vädret är underbart jag får väll för fan vara ute!!
Men men kira var så underbar drog inte och gick fint bet inte i tequila då vi små joggade eller busade. Tequila drog en hel del på hem vägen hon ville väll in och ligga i sidan och ha sin filt över sig..

Av evelyn dahl - 13 mars 2015 21:07

Kunde knappt tro mina ögon då Mimmi gick fram och var mysig mot kira hon brukar bara fräsa eller gå undan då hundarna kommer men idag var hon mysig och snäll kira var också försiktig hon väntade väll på att hon snart skulle få gå undan så hon inte fick en smäll men inget hände som tur var :)

Av evelyn dahl - 13 mars 2015 21:05

Det har varit koppeltvång sedan 1 mars men ändå ser man hundar springa lösa! Haft hundar på vår gräsmatta som inte är våra och det är koppeltvång bra hund ägaren... Kira är kopplad hela tiden då vi är ute hon får inte gå lös för alla djur som ska få barn nu. Älg rådjur och massa andra djur i skogen jag vill inte att kira jagar en ny föd bebis eller ett dräktigt djur.. Det är fel på så många viss.. Därför är det koppel tvång! För att alla ny föda djur ska kunna växa upp i lugn och ro.

Av evelyn dahl - 13 mars 2015 00:07

Hade så jävla tråkigt och tycker bättre att kolla på en tom vägg en tekningar jag lykades få så vackra men just nu finns inte den där jävla kicken att rita..
Och hoppad ju snart att få ny tapet i mitt rum...

Ovido - Quiz & Flashcards