lady E

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 23:10

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 23:09

Åh älskar dessa frågorna!
Rick får en så cool röst då han säger dom han blir så där seriös och lite smått farlig :3
Och ja de är bra frågor i en värd där zombie vandrar och människor dödar andra människor för att själva överleva..

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 23:07

Rick varför du var så stillig så snygg och skäggen passade dig så bra nu ser du as ful ut... Ser den skumma och dumma Rick från säsong 1... Nej du har blevit så mycket stakare böttre och smartare sen då varför ta bort skägget??? :(

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 23:05

Bara fortsätta le föröka se den ljusa sidan och kämpa vidare.. Känns jobbigt men måste föröka komma ut och rör mig kämpa upp muskler.. Och sedan försöka göra saker jag hatar.. Åka och handla med mamma.. Ska föröka börja läsa igen även om jag får huvudvärk,. Föröka jogga även om om det känd som jag ska ramla omkull vill inte längre sitta ha ont känna mig instängd...

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 21:32

Ja, idag fick jag mitt träns och den andra röda lindan. Tränset var snöröjt så jag slipper köpa läder kräm osv. Lindan var tvättat men lite smuts kvar så ska ta hand om den fläcken imorgon men var glad ändå att de hade tvättat och smörjt det,
Ellinore hade gått till stallet och hämtat mina saker.. Måste gå ditt själv för att få pengar och prata.

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 21:17

Ja jag hade lust att rita en häst idag så satt från 10.00 till 11.45 innan jag började fylla i linjerna med turss sedan kom fländörs trampade på den med sina leriga tassar och lägger sig på den och lipar mot mig snäll katt eller inte..

Av evelyn dahl - 3 mars 2015 21:12

Ja idag var det habb bara ge sig upp och göra sig iårdning äta något och fixa så man har något att dricka och smått att äta.. När vi kom in i Örebro var vi riktigt tidiga så vi åkte och köpte korv från en fabrik,. Sedan åkte vi till lager 157 ovh jag köpte lite kläder ovh det var rea överallt och mamma hade ett slags kort så allt detta kostade bara 100kr otroligt eller hur :)
Sedan var det habb och pratade om vad som hade hänt sedan vi träffades förra gångern och ja början på gymnasiet, var grymt trött efter våran prat stund ovh känndes skönt att komma hem där solnedgången var otroligt vacker :)

Ovido - Quiz & Flashcards