lady E

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Habb..

Av evelyn dahl - 25 mars 2015 01:53

Jupp efter två veckor var man här igen! Började prata om vad som hänt dessa två veckor sedan blev det många diskussioner. Det förta var hitta nytt ställe att hålla på med hästar.. Jätte lätt.. Eller inte.. Visst ska provrida nu till helgen dag vet jag ej mamma håller tyst om det vilket är bra så jag slipper bli nervös! Men tänk om denna häst inte funkar med mig är för stark och pigg eller svårriden.. Kanske är för seg eller går inte att få upp i trav/ galopp kanske är bråkig eller skiter i vad jag ber den att göra.. Ja dessa tankar rullar i mitt huvud.. Hoppas ju vi kommer funka för vill verkligen rida jag älskar det dessa veckor och månader jag inte ridit har varit jobbiga tagit mycket på mitt psyke och det sa Maria med.. Hon sa att jag behöver komma ut och göra det jag älskar och verkligen vill leva för.. Hoppas på det bästa.. Sedan hitta ett ställe så jag kan komma från familjen lite.. Gillar inte nya människor och lägenhet kan man glömma har hjälpt och sovit hos Ennie i alla 3 längenheter hon haft och hatade det!! Folk som du inte känner knackar på dörren grannar har fest och bryr sig inte om andra.. Och ibland kommer deras kompisar fulla ner och ska låna toa eller liknade... Höra fotsteg.. Höra tvätt maskiner eller brandlarm.. Höra barn srpnga i trappan ush nej hatar det!!! Har ingen kompis som skulle klara av mig bo hos dom och de som bor själva ja bor inte i där jag bor utan i Linköping och Uppsala.. Träffat dom på konvent! Lasse skulle fixa hus inte hänt en... Och han har inte varit här på länge så kan inte vissa och berätta de hus jag hittat som jag tror han skulle gilla.. Livet går upp och ner.. Mer ner en upp.. Mamma var orolig typ hella vägen hem de förökte allt för att få mig på bättre humör men är bara så trött på att allt ska gå fel väg.. Och när något går åt rätt väg så vänder det lika fort....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards