lady E

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 13:23

Rick och Daryl börjar glida isär tycker jag efter det senaste avsnittet gillar det inte.. De gick inte så bra ihop i början sedan blev de bästa vänner fann där för varandra men nu börjar Rick gå åt ett annat håll och jag gillar inte det.. Han börjar bli svag och dum igen visst han får till en av hans bra kommentarer men ändå! Du ska vara den häftiga Rick som går på vägarna och försöker överleva inte en vek kille bakom murar! Daryl är sig själv inte klippt eller rakat sig inte duchatvoch jagar forfarande sin egen mat ;P

<3

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 13:19

Vill ha denna så jävla mycket känner själv köper bara kläder och häst grejer hella tiden nu :/
Skulle behöva nya mobil skal för de jag har är de flesta trasiga. Ska fråga Ennie om hjälp osv hon handlar ju en del skal osv.

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 13:17

Legat u sängen nu i 3 timmar.. Jupp ligger och kollar om det finns nya kapitel och lite om jag hittar någon häst eller häst grejer.. Vet ej när tyglarna och benskydden kommer.. Jupp Lasse var snäll frågade vad jag saknade och jag sa det jag saknar i alla mina olika outfits.. Hoppas jag kan få det sista jag behöver till en outfit.. Kanska ska fixa ett till träns mamma ringde och sa hon hittade ett fint. Mycket med häst letades jag vet men det blir så då man inte trivs och känner att man inte utbildar sig i det man vill och då går man och letar nytt.. Har hittat ett ställe vet ej om det blir just det där stället jag kommer rida för det är en lång bil resa och lite dyrt men dit och titta ska jag kanske här om några veckor då mamma har tid. Känns sköt att kunna slänga upp sig på häst ryggen igen ( om det blir just det stället!) fin valak bra höjd och ser ut att ha fina rörelser och går bra med både nybörjare som rutinerade.
Men får se om annonsen är kvar så vi kan ringa och åka iväg. Får ju hoppas!

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 02:05

Fick lite häst böcker och visst hade jag redan helften men det visste jag inte för en jag fixade i bokhyllan bra eve och ska nog lämna tillbacka de jag redan hade för känns fel att sälja böcker jag fick av en vän.. Utan hon får sälja dom och få in lite pengar för dom.

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 02:03

Ja denna killa har velat vara i min famn hemma dagen gick jag någon stans kom han efter stängde jag dörren ( till toan) så skrek han.
Mammas kompis tyckte han var sö och som en bebis vilket han allt var idag xD
Men jag älskar honom för det :')

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 02:01

Ja nu sitter jag och fixar bilder på mina halsband tyckte det skulle vara kul att få upp dom bilderna på foto bloggen och vissa här :3

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 01:59

Ja det kliar och svider en del men tvättar det och det läker fint, men pappa gillar allt att skratta åt mig och säga du lyckas med allt du gumman.
Ja jag skar mig ju på en dörr bra gjort..

Av evelyn dahl - 8 mars 2015 01:57

Känner att kanske nu allt vänder kanske nu kan jag få vara glad dn period.. Utan den där näven i ansiktet. Utan dessa tunga tegelstenarn på ryggen. Kanske men tyvärr är det ju bara ett kanske..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards