lady E

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Dagen..

Av evelyn dahl - 4 mars 2015 20:26

Vaknade vid 10.00 gjorde mat tvättade kiras öron sedan såg man på Harry Potter och den vise sten..
Sedan kom rllinore hem och vi gav oss ut och gick med kira. Efter en bit knakade mitt knä till så haltade en bit för det gjorde ont och Ellinore fick ta kira en kort stund. Kan säga att kira hade fina vårkänslor idag :)
Sedan möte vi en hund som hoppade till mot mig kira hoppade mellan mig och hunden.. Men ingen blev skadat för drog bak henne och sa sedan att jag är okej inget hände. Påminde mig om när jag gick med Prada för ett par år sedan och en svart hund sprang rakt mot mig för Prada stod i och pissade bakom mig men hon ställde sig allt i mellan och morrade och ägaren märkte till slut vad hennes hund var på väg att göra.. Mobiler.. Okej ta kort på hunden eller filma visst men spela spel eller sms och gå med hund då det kan komma andra hundar vafan??
Men men vi forsatte gå iallafall kira hade mycket energi! Och sedan träffade hon Ozzy som kom i skritt ner från den lilla backen och ville hälsa :)
Kira var inte lika nyfiken som förra gången med hon var ändå glad att se Ozzy igen :)
Sedan gick vi vidare skulle kolla om det stället kira badade smått på förra året såg bra ut vilket det gjorde kira var dock inte så sugen på att bada och jag ville inte att hon skulle det heller det blir mer i början på maj kanske ^^'
När vi väll kom hem var det bara att byta hund och gå ut med tequila och hon var allt med pigg sprang en del sedan fick man typ släppa henne och sedan sprang hon igen :)
Joggade med henne på hem vägen och det var typ en grymt kort bit och min tanke var hur orkade jag förut xc
Men klarade en bit vilket var nyttigt för mig.. Försökte också få tequila att gå fot och stanna och hon sket för det mesta vad jag sa lukta var mycket intressantare..
Såg också att något hade kört något och vet inte hur de har kört för det gick överallt på vägen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards