lady E

Alla inlägg under oktober 2015

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 04:24

alltså visst jag tycker hon är otroligt fin i kroppen har fina muskler och är inte för tjock eller mager hon kan stå något så vackert så många tror hon är utställning hund (vilket hon inte är!) men fan vad söt hon är när hon sover :') man blev bara åh så söt och fick ett leende på läpparna!
Bara kolla på hennes söta huvud trycker sig mot mitt ben :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 04:18

nej jag leker aldrig med snapchats nya uppdateringar xD
Förutom att kolla food så leker jag ofta med uppdateringarna xD
Finns inte något annat att göra på snapchat för mig så.

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 00:10

gick ut efter jag hade tvättat bort vatten färgen och fotade henne lite till under tisdagen blev rätt fina bilder med ljuset i bakgrunden! :)

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 00:04

Idag var jag lite olydig och hade kira lös! Hon behövde springa av sig och fan vad glad hon var då hon fick springa efter Boll och busa :')
Man såg hur hon lös av lycka! :)
Tequila var seg och vägrade gå mesta delen av promenaden men det är ju för hon löper och bara vill ligga hela tiden och sova!
De fick också En halv burk extra med foder för jag råkade hälla i fel skål 1 gång ^^' och de har vatten i skålarna och inte lätt att plocka upp dom då.
Fick också hämta nya hundköttbullar i garaget för de inne var slut. ( den rosa bollen i skålarna på bilden!)

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:54

lite halloween liknade bilder på Jack som jag fick förra året från ett ljusparty! :) blev rätt bra bilder på honom men tävlingen jag tänkte anmäla mig till med bilderna blir nog inte av tyvärr känner att jag inte är så bra på att fixa vissa slags bilder :/
Jaja här är lite bilder!

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:50

saknaden av att vara i ett stall ha en häst att jobba och bara vara med är så jävla jobbig just nu.. Går runt och är deppig och hoppas på så jävla mycket.. Dum nog att tro på att man skulle komma iväg detta lov som ens föräldrar lovade blev ju verkligen av.. Trodde verkligen jag skulle få komma iväg träffa hästar och kanske få en ny kompis jag skulle spendera tid borta från mitt hem och göra det jag tycker är roligt? Går och drömmer om det och hoppas varje dag men smärtan i slutet av dagen är så jävla jobbig.. Gråter ofta över det.. Så jävla jobbigt bara att de säger till en att vi ska åka ditt nu under lovet och när man nämner det så har de inte tid medan de ändå bara sitter vid tv eller daton.. Har tappat lusten för allt på grund av dessa lögner.. Vill inte jobba med kira vill inte fota,rita ens kliva upp ut sängen för jag vet att jag bara kommer få massa lögner kastade på en.. Blir bara så trött på det.. Jag kan fan cykla ditt efter jag fått mitt svar om jag får vara där eller inte? Lite svårt att bara åka ditt och hej jag är ***** dotter och jag undrar om jag får börja rida här då man inte ens känner dom eller vet hur de ser ut! Bättre att de som känner dom är med iallafall första gången de andra gångerna kan jag fan ta mig ditt och hem själv!
Bara trött att sitta här inte ha ett ställe att gå till och ha kul i några timmar innan man kommer hem.. Se hur man utvecklas under en tid och kan få en ny kompis och hitta på massa skoj med.. Är det så mycket att be om.. Hålla på med det man tycker är kul?? :(

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:36

bilderna blev bra bara färgen som inte riktigt syns! Så fyllde i det då jag fixade dom vissa syns det grymt mycket på medan vissa tror man inte att jag fyllde i färgen.
Här är 3 olika bilder som visar hu den egentligen ser ut och sedan då jag fyllde i färgen! Blev riktigt nöjd och kria är allt jävligt fin :')

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:33

efter man legat en tiden och vilat efter allt näsblod så frågade Ellinore om vi kunde baka lite. Vi började med brownies och det var första gången vi gjorde det! Gick ändå bra för att vara första gången även om jag inte blev så där åh vad goda! Pappa och mamma gillade dom allt för de tog allt en hel del! Efter att man var klar med brownie så började man göra vanilj muffins! :) dessa har jag gjort förut och gick bättre! Åt en del av vanilj muffinsen med nutella på xP
Hehe jag och nutella dessa dagar xD

Ovido - Quiz & Flashcards