lady E

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 20:43

när man var ute och höll på fick kira äta ben. Efter det så tog man och målade lite indian still på henne med vattenfärg! Kira stod still och kanske små skakade lite då jag målade på henne. när jag var klar så såg man knappt färgen men men.. Det är ju vatten färg och kira är ju svart och brun lättare att måla på en vit eller gul hund xD
När jag tvättade bort det var det bara vatten och papper och kira satt stilla och kollade på mig. När man var klar så knuffade hon ner en och pussade xD
Hon är så go min tjej<3

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 20:39

läst manga typ hela dagen såg också på Felix recenserar julkalender. Hade tråkigt så den fick vara på i bakgrunden då man satt vid daton och flyttade över bilder från kameran till daton.. Innan man gick ut och fotade lite mer..
Små träning med kira som rör ej stanna ligg och sitt.. Rör ej är att du lägger en godis eller liknade en vid från hunden och den får inte röra den för en du säger varsågod! :3
Små fixat bilder också inte mycket men 8 bilder är ju alltid något.. Tvättade lite och hämtade posten.. Annars har jag bara legat och varit lat xD
Ellinore fick också igån min iPhone 4 som jag aldrig trodde skulle gå igen xD
Hade 453 bilder på den dam kan Max ha 43 på min iPhone 5 bara för mina mappar vilket jag ej har många. 26 stycken appar har jag.. Medan i min iPhone 4 har jag 43 appar.. Otroligt vilken skillnad det är :/
Har 8 kapitel på manga reader nerladdade och när hag har list ska jag fixa så jag läser dom via daton istället! :P

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:44

hon kan allt få en både le och skratta :')

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:41

både fländörs och kira fick lite vaniljsås och såg rätt roligt ut! Efter de var klara gav Ellinore tequila som var halv vaken då hon fik det xD
Fländörs vägrade att äta ur skålen men att ha lite vaniljsås på fingrarna gick allt att slika av! XP

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:38

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:36

ville göra annat så gick in i vardagsrumet och satt vid Apple tv kollade lite på olika trailer och fastnade för 3 filmer!

Den jag mest vill se är forest! För den filmen är lite verklighets baserad! Varför lite? Ja det handlar om en skog i Japan där många mäniskor ja ni fattar nog. Mer ryslig fakta om detta finns på youtube och Google men ja det är det lilla som stämmer samt med att folk känner av ondskan från skogen och har sett folk som igentligen inte är där.. Typiskt hemsökt skog! Många som gått in i skogen har aldrig kommit ut eller hittas.. Tyckte också att skådespel och effekter var väldigt bra gjorde man kännde lite rysningar i trailern.


Krampus är en film som är horror och jul blandning! Kan säga väldigt få filmer med den blandningen funkar! Vill mest se den för alla monster som är i filmen och samma här skådespelet är grymt bra dock är effekterna kanske inte lika bra! Men som jag skrev tidigare vill verkligen se det monster man bara fick se små delar av! Den verkar riktigt häftig av det lilla man såg! :)


Some kind of hate! Hade lite skum trailer effekter och skådespel verkar bra men hur den är filmad var lite skum och såg ut att vara filmad från en mobil på vissa ställen.. En del av karaktärer verkar inte riktigt passa in där i filmen för den känndes mer att vara från en kass skräck film.. Dock var den ändå intressant och vill verkligen se mer av den! :3

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:23

mamma och pappa åkte iväg och handlade och när de kom hem hade de med sig den här flaskan! Man ska ha 3 deppar i vattnet som hundarna och katterna dricker för det ska visst hjälpa dom att få bättre anderdärckt! Vi kan borsta tänderna på båda hundarna för vi gjorde det då de kom till oss men det ser så frl ut tycker jag så vi slutade med det men detta kan nog hjälpa tequila iallafall! Kira har munen öppen medta delen av dagarna och därför försvinner mesta delen av lukten medan tequila ja hennes mun stinker verkligen :/
Fländörs ja då han gäspat MIT mig har man allt känt hans anderdärckt så detta är bra för honom med! Hoppas att det hjälper ovh att pengarna vi la på det inte var i onödan! ;P

Av evelyn dahl - 27 oktober 2015 02:09

pigg pch fart var det på kira fick små springa lite med henne sedan busade man med henne medan mamma och tequila kom ifatt oss xD
Var lite bråk för de skulle lukta på Gud vet allt xD och när vi var vid dammen började kira att rulla sig lite snabbt innan hon såg att mamma och tequila gick iväg från oss och skulle springa ifatt dom!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards