lady E

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 18:11

lite olika bilder man kan se på The Walking dead sida på fb och som man också kan hitta på amc hemsida :)
Gillar denna säsongs bilder med text :3

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 18:07

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 02:28

imorgon kan vi äntligen se *** som *** och varifrån ***** kommer **** :D
Vill inte förstöra för de som inte sett första avsnittet på säsong 6!
Men kommer sitta fast i soffan med pappa så får ta och fixa tvätt och annat innan han kommer hem och vi ser på det efter hundarna varit ute ^^'
Åh vad jag älskar att det äntligen har börjat! Såg The flash säsong 2 episod 1 idag och det var allt kul att se vad som hände efter det super bästa säsong slutet åh vilket slut det var på den säsongen och älskade verkligen denna episod!

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 02:23

kira fick ta med sig bollen under promenaden och blev det inge små träning för var trött efter allt jag gjort med mitt rum samt ont i armar och ben. Pappa hade också ont i armar samt fingrar och blev allt sur på tequila som försökte dra ner honom på 2 ställen. Jag tog sedan henne för kira gick så lungt så och bättra att jag åker ner i skogen en pappa som ska jobba imorgon. På vägen ner släppte vi dom för mamma hade kommit hem så de blev insläppta av henne och vi kunnde gå lungt mer utan att känna känslan att de skulle dra oss.

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 02:16

när pappa och jag fixade ute med att bära det sista som blev kvar av listerna osv smet kira ut och ville leka så klart kastade vi bollen ett få gånger så hon fick springa en del :)
Hon gjorde också lite behov och kom
Ofc då vi ropade på henne!
Pappa små busade med henne så hon hoppade på honom och jag fick skratta lite då han nästan ramlad sett par gånger xD
Ja håller han i bollen och hoppar omkring så kommer allt kira att hoppa på honom för att få bollen xD

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 02:13

katter gillar inte förändring och Mimmi gick runt i mitt rum utforskade. Hon utforksade också lådorna jag hämtade böker och annat ifrån och fick en del pussar av henne då jag kom nära och hon satt i lådan där jag plockat bort bökerna :')
Hon är så söt så :)
Gav henne lite mat så hon blev glad och la sig sedan och sov :')

Av evelyn dahl - 19 oktober 2015 02:09

mamma hade idag köpt mina golv lister! Pappa och jag satte in det runt hela rummet samt runt dörren! Kan säga det var mycket springa fram och tillbacka rev upp vissa selar av min arm då vi flyttade vissa möbler för det fanns en spik som stack ut men ja nu är listerna fast spikade så möblerade vi också om lite i rummet skrivbordet står bra nu så slipper sitta så jävla sjukt för att se skärmen! Men den ska snart fixas upp så den hänger på väggen :)
Sedan kom äntligen 1 av mina bokhyllor in i mitt rum!!! Tömde 4 lådor men sedan tog jag den minsta lådan för att lägga mina tekningar i :3
Men grymt nöjd och ska fortsätta imorgon med papper och kolla vad jag vill ha kvar och vad som ska säljas ge borts eller kastas! Blev en del filmer och böker jag gav bort för jag vuxit ifrån dom osv :3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards