lady E

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av evelyn dahl - 24 oktober 2015 23:00

hade inte mycket plats i mobilen så tog mesta korten med mammas mobil! Men vi testad satt göra en tårta jag såg i en bok jag hade och den såg så jäva god ut så ville så göra den! Och imorgon kan vi testa den! Vi gjorde den inte exakt som dom i boken gjorde för man skulle skära och smula sönder vissa delar av tråder bottnarna över krämen du hade över tårtan! Men ja den duger allt! Det är smaken inte utseendet som räknas! ;)

Av evelyn dahl - 24 oktober 2015 22:54

ja mamma åkte och hämtade Ennie och Svea och de skulle göra mat det roliga var att Svea sprang runt Ennie hade inte mycket koll utan frågad om vi visste vad hon gjorde och mamma gjorde maten ja Ennie ska laga maten var det fast det var mamma som fick göra den! Det typiskt valiga.. -.-
Och maten var redan klart bara att ställa in i ungen förutom
Potatisen som mamma skalade och fixade inte Ennie. Var sköt att bara ligga i soffan med musik och skota i dom se på anime Hellsing som är rätt brutalt! Mycket blod och sönderslitna kroppar så man slapp alla andra i familjen ;)
Sedan såg man att diabolik lovers säsong 2 *.* alltså kolla på de nya karaktärerna i serien satt typ och bara åh!! Rösterna var liknas usagi och fick rysningar i kroppen!
Första bilden de från första säsongen nedre bilden de nya karaktärerna!
Sedan höll man sig i sitt rum med stängd dör innan det var mat och ut med hundarna!

Av evelyn dahl - 24 oktober 2015 22:43

Så jag var klar inne och regnet hade lagts sig gick jag ute med hundarna och de fick röra lite på benen och gå!
Sedan under kvälls promenaden så gick vi längre en valigt men fick vända för det började bli mörkt och regna! Tequila hatar regn men hon gillar ju ändå bara att sova och vara lat så! Kira små sprang hela tiden brevid mig rätt sött må jag säga :')

Av evelyn dahl - 24 oktober 2015 22:07

ockej nu finns inga kartonger kvar!!
Mamma och pappa fixade så att jag fick in min andra bokhylla i rummet brevid mitt som vi slängde rum Gud vet allt i.. Men nu har jag tömt alla minna kartonger med böker och annat! Så bara att fixa upp en hylla och mina cd hyllor och så ska tv hängas upp! :)

Av evelyn dahl - 24 oktober 2015 22:04

hundarna blad grymt glada få de fick ligga ute i hundgården och äta älgben! :)
Aldrig sett de jobba så mycket och så glada! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards