lady E

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:59

mamma hade visst varit på Jysk och handlat lite med mormor.. Då had Egon också köpt en Madras till mig eftersom jag tycker min säng är hård och får grymt ont av den. Så extra madrasser behöver jag för att sova okej.. Hoppad denna hjälper! Kan säga fländörs gillade den allt :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:38

kira och jag under kvällen här hemma! :)
Tänkte vi kan ju vara indianer snabbt smidigt och snyggt blev det med :)
Min fina tjej :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 23:36

Sett denna lite smått på swefilmer och tänkte denna ska jag se så här på halloween! Men fan vad jag blev besviken.. Satt de första minuterna och fattade noll filmen började skumt och blev en sex sen bara få min efter den första Delen man bara va? vad fan!?
Filmning och kameran vinklarna verkar väldigt bra det ger en känsla runt omkring! Vissa små effekter är okej men de flesta är bara dåliga och man ser igenom det rätt snabbt och tydligt.. Den har små scener som är bra och man gillar med för det mesta idiotförklarat man karaktärerna och handlingen i filmen.. Och hur ska jag beskriva sminkningen av tjejen då hon är mer besatt.. Ja kolla på omslaget och sedan hur hon fucking ser ut i filmen de använder framsidan för att lura folk att se den och förhoppningarna är verkligen inte stora då man sett smått av filmen! :/
The exorsism som gjordes 1973 är bättre i allt! Och det är ett antal år i mellan dessa filmer!!
Kolla på hur den tjejen ser ut för omgivningen gav en rysningar! Alltså det är en bra skräckfilm!
Ser att mycket tid och energi lagts mer men tyvärr så tycker jag att denna är mer liknade komedi av The exorsism filmen. Vissa delar har del lyckade bra med men den blir ofta förstörd av en dum karaktär som göt saker man vet ingen skulle höra om det hände i verkligheten eller en dålig special effekt vid sIdag av som förstör filmen.. Tragiskt är det allt...

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 04:24

alltså visst jag tycker hon är otroligt fin i kroppen har fina muskler och är inte för tjock eller mager hon kan stå något så vackert så många tror hon är utställning hund (vilket hon inte är!) men fan vad söt hon är när hon sover :') man blev bara åh så söt och fick ett leende på läpparna!
Bara kolla på hennes söta huvud trycker sig mot mitt ben :')

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 04:18

nej jag leker aldrig med snapchats nya uppdateringar xD
Förutom att kolla food så leker jag ofta med uppdateringarna xD
Finns inte något annat att göra på snapchat för mig så.

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 00:10

gick ut efter jag hade tvättat bort vatten färgen och fotade henne lite till under tisdagen blev rätt fina bilder med ljuset i bakgrunden! :)

Av evelyn dahl - 30 oktober 2015 00:04

Idag var jag lite olydig och hade kira lös! Hon behövde springa av sig och fan vad glad hon var då hon fick springa efter Boll och busa :')
Man såg hur hon lös av lycka! :)
Tequila var seg och vägrade gå mesta delen av promenaden men det är ju för hon löper och bara vill ligga hela tiden och sova!
De fick också En halv burk extra med foder för jag råkade hälla i fel skål 1 gång ^^' och de har vatten i skålarna och inte lätt att plocka upp dom då.
Fick också hämta nya hundköttbullar i garaget för de inne var slut. ( den rosa bollen i skålarna på bilden!)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards