lady E

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 23:53

ja till kvällen fick hundarna följa med på en tur i bilen.
Kira fick ha på sig den selen jag brukar ha då jag cyklar med henne för vi har bara en bil sele. Ska försöka skaffa en så båda har en varsin! Men ja det var en sele och hon satt fastspänd så inga böter kunde de ge oss om vi blevit stoppade!
Blev så glad över kira!!! Hon brukar alltid skälla eller morra då någon kommer för nära bilen eller då det kommer en hud förbi. Men idag så var hon tyst och det var folk som gick super nära bilen men hon var tyst fick mycket beröm när vi kom hem! :)
Tequila var smått stel och avslappnad skulle kolla på allt men ligga mot dörren då Ellinore fick sitta i mitten back pga jag är åksjuk och måste sitta fram.. Men ja hon tyckte det allt var kul ibland hade hon huvudet på papps axel och det var rätt gulligt :')

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 18:05

inan man skulle upp låg man ett tag med denna fina kisse! <3
Det första man gjorde var att vattna blommor och släppa ut hundarna. Sedan kom mamma och Ellinore hem och man hjälpte dom att fixa in saker i skåpen och annat.

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 03:24

efter allt som jag gjort om dagen som jag inte skriver för det är tvätta och massa annat!
Hade hjälpt pappa i garage för han skulle pumpa däck och man måste klätra i garage för att få tag i slangen och allt. När jag väll kom in var klura glad men sa till mamma att komma ut för det var norrsken på himmeln! Så otroligt häftig visst vi fick inte det där ultra fina som vissa andra i Sverige fick men man färg det röra sig över himlen och känslan var så härlig! Alltid velat se norrsken och även om det var svagt och inte mer en i färgen grön så var det ändå härligt!
Och när man kom in så var kira allt glad när jag väll la mig i sägen så somnade hon vid min sida! Som jag älskar henne<3

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 03:15

hade smått tråkigt då jag fixat hemma och fått i mig mat som amma fått av Ennie... Kira fick iallafall vara lite model då vi var ute! Så klart körde vi lite träning och hon fick leka lite med boll! :)
Fick en del fina bilde rock kira brydde sig inte om alla bilar eller de som kom cyklande förbi. Hon gick fint och drog inte! :)
Blev bara finare och finare!
Fick en del bra bilder och kira var allt glad att få vara ute och gå klättra på stenar och träna fint på en äng! :)
På hema vägen kom intello travande och fick det på film denna gång xP
Dåligt och ur fokus för höll på att fixa lite med kameran efter att fota henne med långa objektivet på Gärdet,
Kira blev idag som jag lite smått överraskad för han bara kom från ingen stans cx kira stod rn stund innan hon ville gå och intello var inte lika intresserad som förra gången han kom stod en stund och sedan gick han och börja äta lite mer gräs brevid joy. När vi nästan var hemma tog jag få bilder på vägen upp vid oss. Och sedan fick hon gå den sista biten lös och när vi var på gårn så sa jag att hon fick springa till trappan och satt där och väntade på att jag skulle släppa in henne :)

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 03:01

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 02:58

fixade sängen och sedan kom dessa två och ville vara mysiga<3

Av evelyn dahl - 8 oktober 2015 02:55

hehe glömde uppdatera igår så får göra det idag!
Igår var det Örebro och mormor var med för mamma ska ta det lungt och för att de skulle byta av osv.
Vi skulle möta mormor vid Karlberg och så gav vi oss av.
När vi väll kom till Örebro var vi typ 1 timme tidigare så vi åkte till lager 157 och Ellinore ville köpa en mössa och då fick jag välja en för då blev det billigare xP
Efter det var det habb och Maria var glad att se att jag mådde bättre och såg mer glad ut. Vi pratade om veckan vi inte såg och varför.
När vi hade pratat klart så åkte vi iväg på marknad! Mesta delen för Ellinore ville ditt och vi skulle hjälpa mormor att leta efter en jacka! Fanns väll lite jag önskat jag kunnde köpa men vi hade inte pengar till det. Typ munkar och en Batman tröja lite godis åt kira och fish and chips eller langos som såg så jävla gott ut! *.* men fick ialla fall nytt marknads godis och han jag köpte det va gillade min mössa och mitt hår ^^
Mamma köpte kokos bollar åt pappa för det älskar han verkligen! :)
Och sedan köpte hon chips till oss alla :)
Kan säga att jag frös lite under marknaden och nästan hela marknaden sålde samma saker fast för olika priser... :/
När vi skulle åka satt vi alla och värmde oss och jag åt mitt marknads godis! :)
Pappa var smått glad över att vi köpt kokos bollar åt honom :')

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards