lady E

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av evelyn dahl - 25 oktober 2015 19:49

Denna promenad flög en trollslända in i mig och han fick vara i min han ett tag.. Det är ju dags för de flesta insekter att dö nu då vintern kommer och den var nog allt kall för det var rätt kyligt få vi var ute. Gick med den ett tag ingen jag la den i bland en sten och löv och hade lite svårt att få av den. När den väl gick ner från min hand så gick vi vidare tänkte han får somna in i lung och ro! Kira var en glad hund för hon fick ha med sig bollen hella promenaden och inne små kastade vi lite men en annan boll xD
Tequila var som valigt sur och vägrade att gå heltiden.. När hon hade gjort sitt så började hon bråka och hon hade täcke på sig och vi skulle ju gå den valiga promenaden sedan gå hem.. Det skumma var att hon bråkad på hemvägen med :/

Mm!

Av evelyn dahl - 25 oktober 2015 19:44

tårtan blev god kanske lite mycket kako smak men det går nog bort om man har vaniljsås till den.
Nästa många ska vi nog välja en annan kräm till osv!

Av evelyn dahl - 25 oktober 2015 02:53

häliga soliga höst kvällar kan allt vara otroligt vackra! :)

Av evelyn dahl - 25 oktober 2015 02:50

ja min mapp med amv eller mep har börjat bli stor och tänkte lika bra att föröka hårdare att få reda på musiken i videorna och ibland också olika anime serier ^^' ska snart sova dock men fixat iallafall 14 videor en så länge xD

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards