lady E

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av evelyn dahl - 28 oktober 2015 03:45

ja några videor har jag fixat och se då lusten att fixa andra kommer.. Behöver bilder till 2 video med.. En med kira då vi var på Gärdet och en med bilder från hela sommaren jag skrev att jag skulle fixa ^^' hur kommer den att se ut. kan säga att den kommer jag nog sitta med ett tag xD

Av evelyn dahl - 28 oktober 2015 03:43

vill se den nya episoden men samtidigt inte.. Det var just det här som var de dåliga nyheterna över hela instagram och fb... Blev förkrossad brötbannad och rädd över hur allt kommer gå.. Vågar inte se den även om jag vill.. Känns liksom bara fel.. Vill att den skulle varit annorlunda! Allt som hände bara fick en att gå i och bli deppig och inte fatta vad fan som hände.. Följer en del Walking dead konton på både fb och instagram så det var inte nyheter man missade.. Många som gillar/ älskar serien tyckte som jag att denna episod var rent av fel.. Allt var så fel och jobbigt.. Bara tanken av den får mig att känna mig deppig :/
Pappa verkar inte reagera så kraftigt som mig men han sa med att det lilla han såg på fb var så jobbigt för honom.. Visst vet jag att det händer sake teman inte vill ska hända det är en zombie serie! Folk dör blir skadade försvinner och är i fara hela tiden men denna episod tog verkligen många och det var ett tag sedan en episod tog en så här.. Många kom inte över den episoden heller men denna är nog mer känslosam för många fans.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards