lady E

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av evelyn dahl - 18 oktober 2015 00:55

pappa hittade ett par lister men de dög inte för mamma.. Så vi åkte till byggmax som Jerry sa hade öppet till 16.00 varje dag men nepp de stängde 14.00 lite skillnad!! Blev så klart sur på henne vi hade ju lister hemma visst det skulle bara gå till 3 väggar men fatta rinte varför jag ska ha liter på en fucking gaderob som sitter fast i både golv och väg!? Hade kunnat fixa in min bokhylla om inte hon hade börjat klaga.. Hoppas att jag får det fixat imorgon så jag kan bli av med lådorn! Trött att gå in i dom :/

Av evelyn dahl - 18 oktober 2015 00:51

bilder jag tog på fländörs 2 juli 2015
Han satt på långt avstånd och studsmattan förstörde bilden lite så fixa bort det lilla så gott jag kunnde!

Av evelyn dahl - 18 oktober 2015 00:48

kira har fått sprungit lite på gräsmattan efter en boll fick lite foton dåliga men ändå foton.. jag körde också lite träning med henne men lungnt så klart. Var bara stanna och kom sedan lite på slalom och annat. Hon jobbade bra och när vi kom
In fick hon belöning och massage!
Fick också springa lite till och från ute då jag hjälpte pappa eller bara ville vara ute. Blev inga promenader för ja det sprang en grå hund och jagade älg på andra sidan.. En del jägare åkte långsamt förbi och ibland kom vissa på fot.. Man hörde 2 smällar och resten av dagen var tyst, kiras tassar blev också sörjda för nu kommer kylan och trampdynorna spricker lättare vilket jag inte gillar!
Under promenaden joggade jag smått med henne vid damen var det kryp och rulla runt innan man vandrade hemåt och små busade :')

Av evelyn dahl - 18 oktober 2015 00:40

gör det lilla man gjorde med henne idag så var hon ändå riktigt trött<3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards