lady E

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 15:49

idag så kom Lasse och vi gick ut på en promenad jag pratade och vissade det stället jag och Ellinore hittade. Vi satt där och gick runt och njöt av solen och de vindar som kom. Hösten alla fina färger och annat.. Ska vissa honom ett annat ställe kanske imorgon om vi hinner och vädret ät med oss. För Örebro blir det ju inte då mamma är sjukskriven ock måste vila samt Ellinore är sjuk.
Fotade också intello som var fin som alltid. Nyfiken och glad över att gå i en hage med en hel del mat! :)

Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 15:45

var du tvungen att gnägga var du tvungen att gå mot mig... Det svider jag ville bara gråta.. Jag saknar dig så mycket! Går inte en dag utan att du är i mina tankar och saknaden blir så stor att hjärtat svider och tårarna kommer.. Trodde du glömt mig att du inte brydde dig.. Önskad ekande att det var så.. Jag känner mig så dum så elak att jag bara stod där och bet i min läpp då du väntade på att jag skulle klappa dig prata med dig.. Det du inge ser är att jag gråter och går sönder mer och mer då jag ser dig vissa att du saknar mig.. Jag vill sitta på din rygg jag vill borsta och vara med dig mer och mer för varje dag som går! Går inte att beskriva hur stor min lust är att hålla om dig att bara vara vid dig! Saknaden av att du gnägga och använda mig som en klipåle! Saknaden att sitta på din rygg och jobba med dig utveckla dig och se hur du blir finare och finare!
Jag saknar dig och kommer alltid att göra det! Och ser nu att du saknar mig med! Men räddslan är kvar och tar över då jag ser dig.. Rädslan att sitta instäng och känna sig som en skithög.. Det måste ha gjort ont då jag inte annat en tittade på dig då du stod vid staketet och väntade på min hand vid din hals och att jag sa hej gubben.. Allt vi gjord var att se på varandra jag bara stod där även om du vissade att du ville jag skulle prata med dig.. Jag var rädd smärtan och ångesten kom.. Saknaden.. Jag började nästan gråta att jag bet ihop fattar jag inte själv... Som jag saknar dig...

Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 03:15

                 

Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 02:34

då man har svårt att sova och saknar den tiden man var lycklig hjälper dessa med alla kännslor!

inte mina videor!


Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 01:09

blev ingen pizza för mamma ville visst ha och hon ska kanske komma hem imorgon -.- blev sur för var verkligen sugen på pizza och hon kunnde ju köpt en egen på väg hem imorgon om hon nu kommer hem...
Så jag fick stå och laga mat idag som jag ville slippa.. Gjorde hamburage och pommes oh pappa fixade mos vid sidan av till sin matlåda..
Maten var okej men ville ju ha pizza.. Och imorgon tänkte jag fixa annan mat men det blev visst inställd.. -.-
Hon äter ute mer en alla andra och vi får här hemma fixa korv elelr äta rester.. Men hon tål inte att vi ska äta pizza då hon får pannkakor på sjukhuset.. Nepp hon ska ha pizza och vi får visst inte äta det utan henne...

Av evelyn dahl - 2 oktober 2015 01:03

full fart var det på båda hundarna!
Kora hoppad rock drog pappa upp i skogen för hon visset att hon skulle få springa efter boll och röra på sina ben! Tequila sprang en del med såg lite skumt ut då hon haltar till och från.
Vi kollar så klart henens ben men vi hittar inget så kanske är för hon är så gammal och inte rör sig lika mycket som kira.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards