lady E

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 22:44

uh från att jag vaknade vid 11.00 hade jag jobb.. Började med att släppa ut hundarna och det var kallt ute klädde på mig värmde mat åt efter det vek jag tvätt och la det dit de skulle vara. Efter det börjad what kolla i vissa lådor och fixade så det blev plast i en av de stora och flyttade böker från 2 små lådor till den stora så nu blev det mer luftigt. Efter det slängde jag in ny tvätt i tvättmaskinen. Medan den höll på vattnade jag blommorna i huset och la in disken där det skulle vara skakade några mattor på baksidan och efter det gick jag ut och hämtade posten... Efter posten fixade jag mat åt hundarna och satte mig de sista minuterna innan tvättmaskinen var klar. Då man skulle hänga tvätten kom mamma hem och blev att hjälpa henne med att bära väskan för hon hade ont. Då pappa kom
Hem var det ut med hundarna och sedna hämta hamburgare och korv till mat idag!

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 22:37

sprang en del med min fina tjej idag. Hon tycket allt det var roligt! Blev lite bus vid dammen och ramlade nästan för det var halt i gräset xD
Pappa fick ett par skratt och kira tyckte det var kul. Hon är så fin just nu även Om min träning med henne minskat! Men haft fullt upp och vill inte träna med hoppning eller lynad och trick då det är halt och blött samt regnar för både kira och jag kan göra oss illa och vill inte att kira får nya vatten exem igen! De ser ut att Göra så ont så vill inte riskera att hon kryper eller halkar och blir blöt. Stod ovh torka henne en bra stund innan hon fick gå in och ska kolla hur allt är imorgon så hon slipper få ett vatten exem igen!

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 22:32

Skulle så älska att bo här!
Kolla bara vad vackert!
Dock måste man ha grymt mycket pengar för att kunnde äga eller ens bygga ett sånt här hus! Och sedan hålla det fint i alla år man bor där är bog inte billigt heller! Men dröma kan man ju alltid!

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 22:29

bamse mår bättre och hoppas att han får må bra nu! Han ska tillbacka till vetrinären om ett par veckor igen. <3
Han fick också ett en grej i naken som gör honom typ kastrerad ( han inbillar sig att han är kastrerad fast han inte är det. Och det håller Max 1 år) för läkaren trodde att han hade svårt att göra behov för att han kan spänna sig då tikar löper men det kunnde vara urin inflammation med.. och att han haltar är för han väger för mycket.. Hoppas han går ner lite och blir bättre<3

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 13:58

             

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 03:48

för er som ej sett back to the future fattar nog inte bilden men back to the future 2 så åker de till framtiden året är 21 oktober 2015! ;)
Rätt häftigt faktiskt synd att det mesta som skulle funnits inte finns men det kommer det göra någon dag i framtiden ;)

Av evelyn dahl - 21 oktober 2015 03:37

tisdag alltså habb! Hade inte lika svårt med att åka ditt idag som annars kännde inte illamåendet som jag brukar. Blev en del glada diskotioner då jag väl var där. Uppsala, Stockholm och Gotland så måna underbara minnen!
Blev också mycket om mitt rum! Så skönt att allt som är kvar är mina cd hyllor och sedan leta reda på resten av mina målar block och mappar!
Efte habb blev det in och handla på bero och mamma träffade en tjej hon inte sett på länge Ellinore träffade också en del vänner och jag ja jag lysnade på bring me The horizon och var i min egen värd xP
Hemma var fländörs allt glad att se mig han var inte tyst av sig xD

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards