lady E

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av evelyn dahl - 14 oktober 2015 02:25

då man kom hem tog man ut kira och gjorde pappa sälsap då han höll på lite mer från vedboden.
Kastade boll med henne och körde lite små träning<3
Sedan var vi uppe vid kojan och såg en del jägare i kampdalen som pratade innan de åkte iväg. Kira brydde sig som tur inte om dom och ställde sig fint på trappan och vid skogen. :)
Pappa små busade med henne då han inte hade lite små pauser :3
Kan säga att kira behövde få busa av sig för hon får ju inte springa nu eftersom det är älgjakt, imorgon hoppas jag att jag kan gå ut på asfalten med henne eller till paddtjärn bara så hon får jobba lite tänkte att hag kunnde köra lite lynad och annan träning under promenaderna. :)

Av evelyn dahl - 14 oktober 2015 02:07

Habb idag och satt rätt inne med mitt 3ds jag tog med mig och spelade lite spel då vi väntade tills vi skulle in.
Körde också något som låg framme med olika saker som du sätter på älskar, okej och hatar hade mycket på okej och många håller jag ej på med längre så de satte vi ingenstans :3
Pratade om veckan då jag väll gick till Maria frågade också om vi Kunde slippa åka ditt då vi har höstlov men vi skulle prata mer om det nästa vecka. kändes rätt skönt att få prata av lite och sedan få åka hem. Ibland är det bara så jobbigt att åka till Örebro varje tisdag :/
Visst bland Åke vi och köper kläder eller annat före eller efter vi varit på habb. Men idag åkte vi till Karlskoga innan vi handlade! Fick en chips påse och en choklad kaka :3

Av evelyn dahl - 14 oktober 2015 01:29

dåde kira och fländörs gillade inte då jag plockade ner det som skulle med till habb. De ville verkligen inte att jag skulle åka utan vara kvar hemma med dom :')
Så gulliga.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards