lady E

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 22:47

och nu efter allt man gjort idag så känns det allt skönt att vila med denna fina kille<3

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 22:43

vi har lånat Ennie och jerrys kärra och imorgon ska pappa och mamma iväg och slänga skräp. Fick en del påsar med trasiga sladdar tomma spray burkar och en del gammal tapet från mitt rum osv. Pappa tömde också en hel del från vedboden och jag var mesta delen ute och gjord ekonom sällskap. Men det sista hjälpte jag till med och det var att bära in en del till min koja och lite i vedboden sedan hjälpte jag att spänna bandet över vagnen och det var pappa glad över att jag gjorde! Vi hittade en kartong där getingarna hade byggt bo så den ligger nu ute på gräsmattan var smått ärligt då man hörde dom krypa på kartongen xP

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 22:36

Idag lagade man tacos! Mamma skrädde grönsakerna och jag gjorde iordning kycklingen och sedan dukade jag fram allt!
Blev riktigt nöjd och det smakade allt super gott! :) fick en del tack för maten då de ätit upp! :)
Hjälpte sedan också att duka av då alla andra gått fixade in det mesta men kycklingen fick kyla ner sig lite innan den skulle ställas in. Sedan fixade jag mat åt hundarna vilket de var glada över att äntligen få mat. Hade all fokus på maten till oss att jag inte kollade klockan så de fick den lite senare en vanligt! ^^'

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 22:30

han är allt rn riktigt knäpp katt! XD
Han har legat på många skumma sätt men de här två vinner nog lätt! X"D

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 22:26

det lilla man gjorde idag i sitt rum är ju att man fått hit en lampa! :)
Den lyser allt upp mitt rum otroligt bra! :) sedan har jag tagit mammas och pappas gamla tangentbord för mitt egna med slag ligger i en låda någonstans :(
Sedan fick Jack flytta till fönstret pga det är snart halloween! :D
Sedan hängde man upp sin fladdermus lyckta mamma köpte åt mig :')
Efter det fixade jag upp min 3D affisch på sidan av min gaderob och efter det lite häst affischer från en kalender vid spegeln :3
Sedan tog jag årets penny girl kalender och hängde där min hund kalender hängde förut men gillar nästan inga bilder i den så tyckte denna kunnde få hänga de sista månaderna!
Inte mycket men alltid något :)

Av evelyn dahl - 9 oktober 2015 14:49

Fixat lite på bilderna jag tog igår :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards