lady E

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:54

lite halloween liknade bilder på Jack som jag fick förra året från ett ljusparty! :) blev rätt bra bilder på honom men tävlingen jag tänkte anmäla mig till med bilderna blir nog inte av tyvärr känner att jag inte är så bra på att fixa vissa slags bilder :/
Jaja här är lite bilder!

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:50

saknaden av att vara i ett stall ha en häst att jobba och bara vara med är så jävla jobbig just nu.. Går runt och är deppig och hoppas på så jävla mycket.. Dum nog att tro på att man skulle komma iväg detta lov som ens föräldrar lovade blev ju verkligen av.. Trodde verkligen jag skulle få komma iväg träffa hästar och kanske få en ny kompis jag skulle spendera tid borta från mitt hem och göra det jag tycker är roligt? Går och drömmer om det och hoppas varje dag men smärtan i slutet av dagen är så jävla jobbig.. Gråter ofta över det.. Så jävla jobbigt bara att de säger till en att vi ska åka ditt nu under lovet och när man nämner det så har de inte tid medan de ändå bara sitter vid tv eller daton.. Har tappat lusten för allt på grund av dessa lögner.. Vill inte jobba med kira vill inte fota,rita ens kliva upp ut sängen för jag vet att jag bara kommer få massa lögner kastade på en.. Blir bara så trött på det.. Jag kan fan cykla ditt efter jag fått mitt svar om jag får vara där eller inte? Lite svårt att bara åka ditt och hej jag är ***** dotter och jag undrar om jag får börja rida här då man inte ens känner dom eller vet hur de ser ut! Bättre att de som känner dom är med iallafall första gången de andra gångerna kan jag fan ta mig ditt och hem själv!
Bara trött att sitta här inte ha ett ställe att gå till och ha kul i några timmar innan man kommer hem.. Se hur man utvecklas under en tid och kan få en ny kompis och hitta på massa skoj med.. Är det så mycket att be om.. Hålla på med det man tycker är kul?? :(

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:36

bilderna blev bra bara färgen som inte riktigt syns! Så fyllde i det då jag fixade dom vissa syns det grymt mycket på medan vissa tror man inte att jag fyllde i färgen.
Här är 3 olika bilder som visar hu den egentligen ser ut och sedan då jag fyllde i färgen! Blev riktigt nöjd och kria är allt jävligt fin :')

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:33

efter man legat en tiden och vilat efter allt näsblod så frågade Ellinore om vi kunde baka lite. Vi började med brownies och det var första gången vi gjorde det! Gick ändå bra för att vara första gången även om jag inte blev så där åh vad goda! Pappa och mamma gillade dom allt för de tog allt en hel del! Efter att man var klar med brownie så började man göra vanilj muffins! :) dessa har jag gjort förut och gick bättre! Åt en del av vanilj muffinsen med nutella på xP
Hehe jag och nutella dessa dagar xD

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 23:28

vaknade av att jag var blöt. När jag öppnade ögonen så var min han full av blod sprang upp på toan och ropade på Ellinore som tur var uppe! Bad Ellinore leta efter blodstop för att jag skulle slippa stå vid handfatet Helgadagen.. Tur så hittade hon en blodstop och nu är de nog slut tyvärr hoppas mamma fixar hem nytt. Blev att städa inne i badrummet efter allt mitt blod.. Uh önskar att jag slipper näsblod någon gång.. :/

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 20:11

stephen amell (oliver queen arrow) är fan för underbar alltså! han verkligen bjuder på sig själv! behövde verkligen denna underbara video idag!<3

(äger ej denna video!)

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 05:03

hjälpte mamma lite med deras mat då hon skulle göra annat!
Stod och tyckte inte om doften då man la i bönor och tomatsås...
Jag gillar inte chili con carne tyvärr..
Ellinore gjorde kycklingbitarna och jag la i lite pommes för är inte superkär i ris heller ^^'

Av evelyn dahl - 29 oktober 2015 04:58

idag fick hundarna ligga ute och äta på ben igen! De var allt glada över det! Tequila gick runt nästan hela hundgården med benet i munen och hade allt svårt att släppa taget om den då hon skulle in. Kira stod och åt på benet innan hon la sig på trappan och fick hämta det 3 gånger för det ramlade ner xD Medan de låg där ute vattnade man blommorna som behövdes vattna och sedan tömde man kameran lite.. Var mesta delen inne idag för det var kallt ute och kännde mig inte super bra.. Skulle velat sova igenom resten av dagen som var för inget hände typ på hela dagen!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards