lady E

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av evelyn dahl - 4 oktober 2015 22:40

efter jag var köa emed att hjälpa mamma me domaren och tvätten som skulle fixad idag så gick jag ut och spenderade lite tid med Mimmi och fländörs! Mesta delen var Det nog för det var tråkigt inne och varmt.. Ville bara vara ute och koppla av en stund :3

Av evelyn dahl - 4 oktober 2015 22:35

idag fick de gå i koppel. Varit en del trafik uppe i skogen och på vägarna.. De var duktiga kira var lika fin som alltid i kroppen och vi busade lite vid dammen! :)
Tequila var lite seg och var i sin egen värd men när pappa väll bad henne att gå fint eller sluta dra så gjorde hon det :)

Av evelyn dahl - 4 oktober 2015 22:18

till kvällen följd pappa med mig och kira fick äntligen springa efter en boll och ha kul på Gärdet! :')
Nästa gång vi är där kanske jag ska köra lynad och springa lite med henne :) ska fråga om det är okej först ofc ^^
Hon var lite smått jobbig då vi skulle ditt hon luktade drog och var riktigt taggad hon visste ju att vi skulle kasta boll på Gärdet för hade ju lovat henne det! :)
Hon sprang och var så duktig då vi var där stod still då jag satte på henne lina och sele :)
På vägen han var hon lungnare! Vi mötte rn kompis till pappa som pratade lite med oss innan vi fortsatte att gå. Kira var lung och gjord inte ricktigt mer en att stå brevid mig kanske gick ner och luktade lite vid skogs kanten och diket.
Sedan när vi var klara med pratande var det hemåt. Men vi blev stilla stående igen för kira var smått intresserad i intello som frustade och följde efter oss x'D
Hon bråkad inte utan stannade eller vände sig om för att titta på honom och sedan så började hon gå igen :)
Hemma fick hon beröm va både mig och pappa stolt över min fina tjej<3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards