lady E

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av evelyn dahl - 17 oktober 2015 04:43

Gick in på youtube och blev så rädd då jag såg texten till swingpoynt nya video. Satt och lyssnade på hur allt var och blev så ledsen men respekterade också det han sa. Swingpoynt är en av de 3 spel youtuber jag älskar och som kan få min dag som varit skit att bli ljusare! Han är en så rolig person och man kan inte annat en skratta med honom och han kan säga och göra så knäppa saker! Ofta då jag har tråkigt kollar jag in swingpoynt olika spellistor och ser igeom dom! Har sett många av dom mer en 10 gånger men varje gång jag ser det igen kan jag inte annat en le!
Han är också en youtuber som kollar upp och vissar meningen med spel förklarar otroligt bra och verkligen lägger ner tid! Så jag var så rädd att inga nya videor skulle komma då han lät så ledsen och tyckte det var så jobbigt trycket över bröstet blev tyngre tills han berättade att det var ett skämt! Blev bara så sur och skrek på min mobil som om han skulle höra det.. Började sedan bara skratta och glädje tårar kom för nu kör han youtuber heltid! Alltså det är hans jobb och 2 videor om dagen åh vad glad jag blev! Men sa fler gånge rör aldrig om det du skrämde livet ur mig xD

Jag tycker att vill ni ha en underbar och rolig youtuber så snälla följ honom det kommer ni verkligen inte att ångra! :D

Av evelyn dahl - 17 oktober 2015 01:45

fländörs höll på att åka imrlmm sägen och väggen och kira har redan åkt ner där och fått panik 2 gånger så fixade en extra kudde åt honom så han nu ligger rakt i sitt hörn :)
Sedan har jag också flyttat in sängen så kira ska ha svårare att glida ner och få panik!

Av evelyn dahl - 17 oktober 2015 01:10

ja Ellinore skulle till en kompis och vi bestämde oss för att köpa pizza! Vilket var ett tag sedan man åt xD
Var allt en bar fredags kväll :')
Sedan fick man reda på att man inte ska äta ur kartongen för den kan innehålla gifter som mamma hade läst i en av sina tidningar. Så äta en pizza på en för liten tarik var det jupp.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards