lady E

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av evelyn dahl - 5 oktober 2015 23:51

satte på lite olika youtube videor som hag redan sett och går iväg kommer tillbacka och kira ligger och ser på dom x'D

Av evelyn dahl - 5 oktober 2015 23:49

denna film såg man idag..
Den var lite seg och vissa saker var smått tråkiga.. Men de hade fixat riktigt bra med miljö och ljud hatade de där klapp delarna som bara kom från ingenstans. Filmen är verklighets baserad vilket gör den mer skrämdade! Det handlar om en grupp mäniskor som filmar en tjej vid man Jane. De tror att om man är besatt så är det bara en sjukdom och går att bota. Det går både bra och dåligt för dom och när väll saker börjar hända kan man säga att deras kännslor är överallt! De gör olika experiment med Jane och hon får nästan aldrig sova och är mesta delen intågat i ett rum där de har full koll på henne. Kan säga att den var bra men fanns vissa delar som kunnde fixas. Men den är ändå värd att se! :3

Av evelyn dahl - 5 oktober 2015 23:24

idag var en kompis till mamma och hennes killes son här! Och han hade varit så snäll och fixat Pokémon red ett av de första spelet jag spelade!
Så många underbara minnen då Emil satt vid min sida och visade mig hur jag skulle göra. Musiken sitter kvar från alla de timmar jag satt och spelade det kommer ihåg vad jag skulle göra vart jag skulle gå var allt ligger :')
Är så tacksam för det är ett otroligt bra spel. Lite synd att man inte kan köra en match med sin storebror som förr. Men ändå härligt att kunna spela ett spel jag aldrig skulle få spela igen :')

Av evelyn dahl - 5 oktober 2015 01:13

okej igår såg jag ju på insidious 3 som är innan händelsen i de två första filmerna! Så vet att det kommer en till för slutet i 2 var det an annan som had den demon efter sig som vi inte riktigt fick se tyvärr :/ men är taggad och hoppas att nästa insidious film handlar om just den familjen!
Kan säga att denna film var otroligt bra! Man satt spänd och cr beredd på saker som man trodde skulle hända på ett vis men det överraskade dig! Åh fick redan känslan då jag hörd intron till filmen det ljudet sticker lite i öronen om du har för högt men dam den gör dig också redo på ett skräck äventyr *.*
Denna film handlar dock inte om familjen lambert som de två första gjorde! Det handlar iallafall om en tjej som förlorat sin mama
Har det lite jobbigt hema med en bror och ensam ståend pappa.. Hon åker till elise som jag var glad att se i denna film med! Men men quinn går iallafall till Elise för att få kontakt med sin döda mor för hon har frågor och vill ha svar.. Det som händer vill jag inte förstöra men man kan se vissa delar i trailern! Som valigt får hon en varning att inte föröka kontakta henens mamma för alla andra döda kan höra henne. Och det valiga är hon lyssnar inte och skumma saker börjar hända och de blir värre och värre hon blir skadad och vissa tror hon är galen kan säga jag var rädd spänd och små rädd. Saker jag hade trott skulle hända blev av på annat vis hoppade till lite kunnde inte annat en le för det var så länge sedan jag fick kännde den känslan som en skräckfilm ska ge de som ser den :)
Vill inte avslöja något mer om den!
Gillar ni skräckfilm insidious är en otroligt bra skräckfilms serie! :)

Av evelyn dahl - 5 oktober 2015 00:25

Äntligen såg man de avsnitten som var ute av scream queens... Den hade sina bra stunder men tyvärr gillar jag nästan inget i serien.. Mycket är dumt och skumt och känns ofta som att man ser på mean girls... Inte så super nöjd med alla de delar då mördaren dyker up och mördar eller skrämer andra karatärer! Vissa mord är rent av duma.. fanns vissa derar jag gillade även om det mesta är tråkigt så vill jag ändå se de jag verkligen hatar i serien bli mördare och veta vem den som mördar alla är! :3
Om ni vill se hur serien smått är kolla upp trailern eller deras youtube kanal.
Läste också att wes craven inte gjort denna serie som tur är! Så det jag fick höra av en youtuber var alltså inte sant! För kollat både på imdb och lite på andra youtube vidor och ser inte hans namn någon stans vilket känns skönt!

Hannibal! Ja det finns en tv serie om honom! :3
Tänkt testa och se om denna serie är bra sett mycket ihopklippta videor med denna serie och den verkar så bra! Handlar ju ofc om Hannibal och hur han lurar, mördar och äter sina offer! Men också vissar att han är en otroligt smart man med otrolig talang för konst! :3
Vet inte me ren det jag små sett på youtube! :3

Denna är jag osäker på jag älskar Walking dead och första avsnittet kan om jag har tur ses måndagen 12 oktober för det är 1 backa kvar tills den The Walking dead börjar i ha och sedan fixas ju undertext osv så vi kan se den..
Men men denna serie handlar om andra människor och hur det var just då detta visus och alla walkers kom till. Och inte som The Walking dead då det gått ett antal månader.
Nya karaktären och ny handling. Gillar de zombier man sett i små trailer eller bilder och den verkar rätt bra ska se när tiden komme tag jag ska börja se den. :3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards