lady E

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av evelyn dahl - 20 oktober 2015 23:50

Närvös över bamse. Han ska visst till vetrinären imorgon för han mår inge bra. Vet att han är överviktig och har dåligt emunförsvar men alltid lika orolig då han ska till vetrinären! Får hålla tummarna att allt går bra imorgon<3

Av evelyn dahl - 20 oktober 2015 04:01

hittade några affischer dock åkte bara två upp fixade upp foton på gamlemormor och andra viktiga saker. Tömde min häng hylla eller vad det heter.. Det är ett litet skåp för smink som du hänger på väggen. Små städade nere vid mitt nitendo 64 min fina älskling är de allt<3 Sedan kastade man en hel del onödiga papper och trasiga block hittade en del gammal filmer och vissa av fodralen var tomma.. Många minne av de filmerna flesta ha tjat på min hårddisk idag men det är inte samma sak som att vrida tillbacka bandet efter du sett igeom det :') Vissa barn filmer sa jag att mamma kunnde ge Svea och då menar jag typ Alvin och gänget liknade filmer. Dock sparade jag lassie eller balto liknade filmer för de får hon ej.. För de är smått viktiga för mig ;P
Sedan så tvättade man lite och släppte ut hundarna innan man la sig och små sov och efter det var det fixa lite bilder villket jag stressat så jävla mycket med då jag fått tid! ^^' känns i huvudet och skulle nog behöva ta en paus men har så många mappar med bilder som ska fixas önskar ibland jag hade någon som kunde fixa dom åt mig xD
Kira har legat och sovit mesta delen av dagen kollade hur musklerna var lite idag då pappa kom hem och hon sprang och stod så fint! Och min mobil Spenderat hela dagen på bokhyllan som jag snart fixat allt i! Ska se var mina cd hyllor ska hänga någonstans för om de försvinner fån min lilla säng byro kan mina parfymer stå där samt lite annat sånt.. Sminket hamnar i min smink låda jag fick av Ellinore..
Blev också inget Walking dead :'(
För swefilmer hade inte fått episod 2 bry mig ej om text eller liknas enen vill bara se vad som händer!!! Kollade till på daton flera gånger men såg ingen uppdatering på det :(
Hoppas man kan se den efter habb!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards