lady E

Alla inlägg under augusti 2015

Av evelyn dahl - 30 augusti 2015 14:26

tack för att ni tar upp minnen man försöker glömma tack för ni fick mig från att ha ett leende till tårar..
Vissa saker vill jag inte minnas för det gör så ont! Men ni vet ju inte fucking om det.. Jag har nog som det är med frågor om Heppe då man träffar folk man inte sett på as länge! Jag saknar honom det gör jag går inte en dag utan att jag sakna honom! men jag vill helst glömma för att slippa tåtar och smäta!

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 23:37

fortsatte man där man slutade igår och hittade en del roliga och fina bilder!
Vissa fina bilder var tyvärr fel fokuserade :(
Men finns fler gånger att gå till samma ställe! :)

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 23:34

så här har kira varit typ hela dagen!
Legat med sitt huvud på min mage och vägrar lämna min sida.
Så jag var uppe och åt eller gick på toa var hon brevid mig. Och när jag la mig i sängen så låg hon så nära mig hon kunnde gråter över hur underbar denna hund är.

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 18:29

Lite bilder på kira från 16 juli. Blev nöjd med nästan alla bilde that tog den dagen :')
Hon är så fin och duktig! Som jag älskar henne :)

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 16:02

Då har man legat i sängen mesta delen av dagen med smärtor in magen. Ont i huvudet och hostar som fan.. Tror jag blivit sjuk.. Visst det minskar fotograferandet och mer bilder blir fixade! Det är positivt för ja jag behöver fixa en del bilder!
Tre olika mappar med nyare bilder lite äldre och bilder från 2010-2014 som är gammal bilder! ^^'

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 15:56

först var det filmer sedan tv serier och nu spel..
Hur kommer det sig att folk som har samma namn som mig i just film och spel är antingen döda eller galna!
Sett för mycket eve och Evelyn i film och spel nu för tiden!

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 13:18

mamma och pappa var i Örebro idag och handlade lite.. Blev lite sur att de köpte två tröjor jag inte gillade även om jag för 3 dagar sedan satt mamma och kollade på lager 157 sida.. Kollade vad vi skulle köpa nästa gång vi åkre ditt... Sedan lovade hon mig att hon skulle köpa sötsur sås nästa gång hon var på mc donnalds vilket hon inte gjorde... Hårfärg köpte hon inte heller fast hon var i cantrum en snabbis...
Och hon var sur på Ennie att hon inte köpte det åt mig igår så... -.-'

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 02:38

innan jag fixar bilderna i rn mapp kollar jag vilka som är suddiga elelr fel fokuserade och tar bort dom så jag inte sitter och märker för Sent att vissa bilder är dåliga! Hottade lite roliga bilder från kristinaham xD
Fick stav fel på den då pappa plaskar i vattnet xD

Ovido - Quiz & Flashcards