lady E

Alla inlägg under augusti 2015

Av evelyn dahl - 29 augusti 2015 02:35

okej jag kunnde inte vänta på att en ny episod från mina favorit youtubers jag följer så letade på nya youtubers så jag kunnde se hur det går för alla! Tur är ju detta spel är som The Walking dead spelen så det är mycket sällan de samma händelser! Du får Max 2 val att välja mellan! har inte sett dom välja mellan mer en två så två val är det nog bara! De val du väljer ändrar den historia på spelet!
Så även om jag ser på 6 olika som spelar samma spel så väljer de oftas olika och man får se andra delar! :)
Gillar dock inte vissa delar för de påminner om olika filmer och då menar jag det är typ taget ur filmen det påminner om! Kan säga att gillar ni skräck och sett alla de senaste och de har bevit en besvikelse kan jag säga detta spel är som en film och jag har hoppat till några gånger så kolla upp detta spel :)

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 21:43

idag var mamma barnvakt!
Ennie och Jerry skulle iväg på ****** i Örebro och Svea kunde inte vara med då. Så hon va hos oss vi gick ner till killingarna och jag fotade en del fick bra bilder denna gång med! De är så jävla söta och älskar att de busar så jag får fina och bra bilder! :)
Åh kan säga att jag längtar till nästa gång! Svea tyckte det var kul att klappa dom och skrattade då de pratade eller hoppade runt! :')
Vi fick dock gå hemåt för Svea ramlade och började grina och skrika vilket killingarna inte gillade..
Men de är ändå mysiga djur! :')

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 21:37

åh har fina bilder på både killingarna och kalvarna skulle behöva åka iväg till fölen och få lite bilder på dom igen! Men pappa har haft fullt upp och jag kommer inte ha tid nu under helgen eller veckan som kommer tyvärr.
Men jag ska ditt och fota innan det blir för mycket höst! Behöver bara bättre väder!

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 21:34

åh vad jag saknar detta!
Vad jag saknar den sommaren!
Saknar den värmen den miljön!
Gå i den underbara naturen och små städerna!
Att bada i havet och grilla nere vid långa stränder! Åka till parken och vatten landet! Äta glass vid hamnen och allt roligt vi hade! :')
Saknar det så jävla mycket!
Vill tillbaka till Gotland så jävla mycket!

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 21:29

ennie och Jerry var i Örebro idag och gjorde lite grejer så vi var ju barnvakt!
Men de var snälla och köpte en Apple tv! Så nu kan vi se på tv! :)
Och jag kan koppla in min mobil med tv ;)
Känns rätt häftigt! :)
Pappa ringde också och skulle säga upp kanal digital men de skulle höra av sig på måndag om kostnaden de sista månaderna som vårt kontrakt har osv.. Men ja nu kan man se på film och olika tv serier! :D

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 21:23

ja, tequila har lite travhäst i sig! :)
Har skrivit tidigare om tequila komma travande och det sett ut som en travhäst steg! jag har nu bilder som visar hennes steg och sedan två olika travhäst bilder jag hittade på google!
Se om de är lika eller inte :
Jag tycker hon tar liknade steg som hästarna :)

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 02:30

har så mycket tråkiga valiga bilder på hästar nu för tiden skulle vara kul att få hästar som busar eller springer runt i hagen på bild igen! ( utan att någon jagar på dom!) ha lite härliga bus bilder med hästar som springer sparkar backut och hoppar! Goa mysiga bilder då de rullar sig eller kliar varandra skulle vara så kul! Och behöver pengar för ska köpa en tröja och betala av Lasse med 123kr.. Vädret har varit grymt dåligt nu ett par dagar. Och min hälsa ja den är Upp och ner. Vill komma ut och fota hästar få in lite pengar men vill också slippa sitta i en bil och bli närvös. Har 3 ställen att cykla till som hästarna brukar busa i hagarna och är ett par km bort! men bara 2 ställe som jag vet att jag får gå in och de är om pappa eller mamma är med mig ^^'
Julia bor lite långt bort om jag ska cykla tyvärr. Men hoppas vädret blir bättre och min hälsa med så jag kan ta mig ditt och fota henne som jag lovat!

Av evelyn dahl - 28 augusti 2015 01:26

när vi kom hem bytte pappa klädde innan vi åkte och kira fick följa med!
Hon var så lugnare idag när vi var där! Hon gick fint och lyssnade på mina kommandon! Åt lite lingon och blåbär så släppte kopplet och hjälpte pappa att plocka blåbär. Kora gick bredvid oss hela tiden så skulle något hända behövde jag bara lyfta på armen och ta tag i kopplet! Vi fick ihop en påse men vi var där och njöt en stund innan pappa sprang iväg till bilen för vi hörde ett ljud. Gick en bit med honom och sa lyssna det är hovar det är en höst som travar men hon trodde mig inte. När han kom tillbaka så sa han att jag hade rätt för det var hovmärken på vägen och häst bajs en bit före bilen. Vi började plocka lite åt mamma. Så hörde vi igen hovarna men denna gång i galopp. Höra ljudet fick mig att rysa i kroppen älskade känslan. Det va otrolig fart hörde det långt efter hon redan ridit ifrån där vi stod.
När vi väll plockat klart var det bilen och hemåt pappa tackade mig för hjälpen och gav mig en kram innan vi gick in och fick mat i magen :)

Ovido - Quiz & Flashcards