lady E

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av evelyn dahl - 4 maj 2015 01:16

Okej jag älskar taken film serien för ja de äger bara! Så häftiga!
Första handlar om att hand dotter blir kidnappad i Paris och han åker iväg för att leta efter henne.
Film 2 handlar om några som vill ta gömd på honom och kidnappar han och hans ex fru så det blir blandat hans dotter som är lite häftig agent och sedan han själv.
Film tre så dör hans ****** och de är några som satte dit honom för modet fast han var ofc oskyldig!
Så han jagar de som mördade hans ******** och polisen jagar honom för de tror han dödade hans ********* och det är mycket häftigt han smiter förbi poliser så många gånger blir tagen 1 gången men smiter iväg igen innan polisstationen :)
Mycket action och tänkande här och mer :) gillar de verkligen för jag sitter fast och han inte sluta titta ;>

Av evelyn dahl - 4 maj 2015 01:08

Sol rengn sol regn..
Vädret har inte varit det bästa idag..
Men kira fick jobba lite för jag cyklade med henne på kvälls promenaden hon fick allt springa tyvärr blev det lös för Ellinore var med och bara cyklade och tog jag fart i en uppförsbacke så var det fart på kira och hon ville tävla så det var nära att sluta illa för mig där en stund men lungn var hon innan gick bra bredvid cykeln och hon lyssnade på mina komandon men det pajade Ellinore tillslut vet att hon bara ville cykla men ändå!! Sedan kom vi hem åkte till mormor ( inlägget nedanförk)
Men annars har jag vilat och varit lat framför tv Hela dagen vädret var man så osäker med så ville inte ge mig av någon stans där inte hus eller bil var vid en hella tiden..

Av evelyn dahl - 4 maj 2015 01:02

Träffade denna underbart Goa hund idag<3
Mormor fylle år på onsdag så mamma fixade en tårt över och underdel som pappa jag och Ellinore lämnade hos mormor till kvällen jag följde med för att jag skulle få träffa bamse!
Kan säga att han är större en föra gången bantningen har inte gått så bra.. Men mormor matar honom mer mer en torrfoder han får smörgåsar och mat som dom äter alltså fisk, kött, potaoisar och mer.. Sedan är de 70 och 60 år så långa promenader blir det inte för honom. Som tur var så var han inte stel lite svårt att hoppa hande han men inte med att springa eller gå. Väldigt kraftig var han.. Sedan så var pälsen lite kladdig men han gillar inte vatten så ducha eller bada honom blir nog svårt om inte någon badar med honom. Kira älskar vatten men det är för jag badade alltid med henne när hon var mindre nu kan hon bada utan mig men ofta vill hon att jag ska vara med henne :)
Ska föröka senare i sommar åka ut och bada med henne och så får Linda vara med så kan vi ha det underbart roligt!
På vägen från mormor träffade jag en barndoms väns mamma.. Hade lite olika känslor har inte sett henne sedan jag var 7 kande 8 år alltså 11/10 år sedan! Och det första man hör är Gud vad stor du är! Sedan var det kolla på min figur och skoja typiskt kvinnor säger pappa xP
Var mycket prat och de skulle komma och hälsa på blev bara erik och jag ska allt komma ner och hälsa på :)
Och jupp när jag var mindre hade jag 2 tjej kompisar och 9 killkompisar var lite mer pojk lik som liten inga dockor utan bilar, dinosaurier och Pokémon cx så klart växte jag ifrån det. Men blev allt påmind om min pojk lika stil som litn xP

Ovido - Quiz & Flashcards