lady E

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av evelyn dahl - 25 maj 2015 19:30

Okej hittade dessa underbara killar på youtube tack vare tyler oakley och de är lika underbara och roliga som Tyler så tänkte jag kan titta på några av deras videor och ja jag älskade de flesta och ja de är inne i manga som jag och vissa tröjor de har på sig önskar jag att jag hade ;P hehe behöver lite nya kläder för sommaren känner jag för allt jag har är tjocka vinter tröjor och trasiga linnen ^^'
Hehe blir att shoppa här fram över kolla om det finns rea på viss sidor på nätet och annat >_> men dan har sin egen youtube kanal och Phil har sin egna med men sedan har de en spel youtube kanal tillsammans :) as kul att titta på må jag säga ^^

Av evelyn dahl - 25 maj 2015 19:25

Ja vad har hänt idag jo Lasse var här lämnade filmer sedan känns mina rygg och höft smätor böttre men de är tyvärr kvar.. Ellinore har spelat kort med mig för att jag ska ha haft något att göra.. Solen har varit framme hela dagen och tycker det är jobbigt då jag ligger sjuk :(
Men har haft underbara hundar vid min sida hela dagen :')

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards