lady E

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av evelyn dahl - 5 maj 2015 21:43

Ja det var segt på vägen.. Väldigt tråkigt åt lö korv ( bara ett namn pga man äter ofta korven då man dricker öl vem som helst kan köpa en öl korv!) på vägen ditt för hade inte fått i mig mat på hela dagen. Sedan vissade de sig att min stora styret inte kunnde åka själv pga hon har inte tagit körkort och är för lat att beställa via nätet eller åka buss.. Så blev sitta 47 min i bilen för att mamma skulle köpa jävla skor och en klänning...
Sedan var det habb.. Maria var sen och det blev prata om allt möligt.. Sedan var mamma seg att komma så blev så jävla trött att sitta.. Såterade tidningar och busade med Ellinore.. På vägen hem var det 2 som körde ut från inner fil till ytterfil utan att blinka! Bara körde ut och de vinglade över vägden var något fel tyckte både mamma och jag.. Men vi klarade oss..

Av evelyn dahl - 5 maj 2015 21:36

Ja vi har ju varit i Örebro och mamma orkade inte laga mat så blev pizza pappa fick vänta vid pizzan för mamma hade ju ofc inga pengar för de la hon på Sveas kläder -.- heter vara dum i huvudet!
Blev sitta där bläddra lite i skvaller tidningar medan mamma fixade det jag skulle ha. Hittade både Andrew , Jim och Norman i tidningen :')
Länge sedan jag såg nya avsnitt av The big Bang theroy! Måste försöka se alla avsnitten jag inte sett ^^'
Saknar The Walking dead!
Men inte tänkt mycket på det för varit så orolig för oliver i arrow serien sedan Barry i The flash.. Satt och drömde mig bort ;P sedan var maten klar och jag åt kebab talrik och det är för har svårt med allt fett från osten på pizzan efter att jag blev sjuk samma dag som jag åt pizza...

Av evelyn dahl - 5 maj 2015 02:23

Idag var men ute en sväng till Kristinehamn blev handla ett par stolar som mamma såg i tidningen på Coop forum. Vi har ett i Karlskoga men de har inte allt och ja det är Karlskoga inte mycket att säga om denna stad en att allt viktigt i denna stad är ishockey.. Skola varför lägga pengar på det... Men men vi handlade lite annat med och det roliga med Coop forum i Kristinehamn är att de har team stortia bredvid så Ellinore och jag sprang där en stund med pappa. Skriver mer om det längre ner i denna text! Ja vi åkte till Kristinehamn för ett 6 par stolar så kom vi dit de hade inte kommit vi sprang runt och handlade mat godis för helgen/ bilresan imorgon Örebro! Och handlade ben och godis till hundarna och kollade lite filmer men hade sett de flesta de hade lite tråkigt :/ pappa busade lite med oss vi kollade på blommor ute och mamma trampade i en stor vatten pöl fast både pappa och jag varnade för den.. Kollade också skor men inga min fot gillade och jag tyckte var bekväma de var skumt formade och kände sena.. Vilket inte funkar med mina fötter.. Stod en stund bland tidningarna och kollade vad som fan läste lite på utsidan av dom osv.. Sedan var det in på team sportia sorry om jag stavar fel är halv vaken... Men men vi kollade igen på skor och Ellinore hittade några hon gillade.. Fast hon redan har tusen gympa skor och jag har 1 par.. Men ja hon valde ett par och sedan fick jag välja då jag visade hur de Lasse köpte ser ut idag.. Och ja hälen är trasig på båda sulan är smått lös på vänster och ja sidorna där du har i foten är ut töjda pga går snett vilket 94% människor idag gör fick jag reda på idag. För vi pratade om nya sulor till skorna för de är slitna både bak och fram ^^
Så här i fram tiden ska jag få egen gjorda sulor som bara är för mina fötter :') kommer kosta mig en del men det är det värt för att hjälpa mina fötter att gå rakt och inte snett och sedan hjälper det visst min rygg med.
Ja jag har kollat mina fel byggda fötter med läkare och de sa att de kunde operera dom men det var i onödan eftersom jag en är ung kommer de växa tillbaka till samma tillstånd som innan de opererade och därför blev det inget..

Av evelyn dahl - 5 maj 2015 02:07

Typ gjorde det vanliga kollade mangahere om nya kapitel kommit på vissa serier som mobil appen inte har en så länge eller aldrig uppdaterar..
Men men då såg man olika nyheter och jag bara satt och var lycklig!! Och kunde inte känna annat en gädje för de 3 min som det fanns glädje i kroppen.. Men känner mig taggad för att se nya säsonger och filmer av serier jag älskar!

Av evelyn dahl - 5 maj 2015 02:03

Kira har vilet nu ett par dagar känns det som.. Men ja det har hon nog faktiskt har inte hoppar eller kört träning inte gått på 3 promenader med henne osv men cyklat 2 gånge har vi gjort men dagarna är inte så nära varandra.. Men ändå är denna tjej trött!
Sedan Mimmi ja äntligen har Mimmi varit inne pga regn vi har fått henne att gå upp lite det känd då vi flyfter henne sedan tvättade man 3 sår. Ett på örat och två på halsen.
Fländörs.. Ja denna kille är lika knäpp som vanligt.. Lever sitt busiga knäppa liv och får mig alltid skratta och fundera vad som kan finnas i hans huvud.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards